خبرگزاری کار ایران

سرآسیایی: صنعت نفت در هر شرایطی تیم خطرناکی است/ امیدوارم قلعه‌نویی زودتر به نیمکت گل گهر برگردد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۲۰۵

مربی تیم گل گهر سیرجان در مورد بازی با صنعت نفت صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های گلگهر سیرجان و صنعت‌نفت آبادان افزود: بازی کردن بعد از وقفه ۱۴ روزه دشوار است ولی تیم گلگهر با دیدار تدارکاتی برابر شهرخودرو مشهد به شرایط مسابقه بازگشتیم.

وی اظهار داشت: متاسفانه در ۲ هفته گذشته دچار اپیدمی سرماخوردگی شدیم و به سختی بازیکنان را به این بازی رساندیم.

مربی تیم گلگهر سیرجان گفت: بازی در آبادان شرایط خاص خود را دارد و تیم صنعت‌نفت در هر شرایطی خطرناک است این تیم صاحب فوتبال تکنیکی و تاکتیکی است و برای تیم‌ها قابل احترام خواهد بود.

وی اظهار داشت: خوشحالیم که علیرضا منصوریان به فوتبال بازگشت و امیدواریم زودتر امیر قلعه‌نویی نیز مجوز نشستن روی نیمکت گلگهر را بگیرد.

سرآسیایی افزود: برای بازی فردا یونس شاکری بهترین بازیکن خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار نداریم ضمن اینکه مسیح زاهدی نیز به دلیل سرماخوردگی این بازی را از دست داد.

وی با یادآوری رشادت هشت سال مردم آبادان در جنگ تحمیلی گفت: این مردم دین خود را به کشور ادا کردند و امیدواریم با ایجاد زیرساخت های فوتبالی و غیر فوتبالی زمینه برای رفاه حال آنها فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز