خبرگزاری کار ایران

امباپه: بعید است در پاری سن ژرمن بمانم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۰۴۲

بخش جدیدی از مصاحبه ستاره جوان فرانسوی با روزنامه اکیپ منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه در گفتگو با روزنامه اکیپ درخصوص موضوعات مختلف از جمله تصمیم به جدایی از پاری سن ژرمن در تابستان صحبت کرد و بخش کامل آن منتشر شده است.

امباپه درخصوص درخواست جدایی از پاری سن ژرمن گفت: من فکر می‌کردم ماجراجویی من به پایان رسیده؛ می‌خواستم چالش جدیدی را امتحان کنم. شش یا هفت سال در مسابقات قهرمانی فرانسه حضور داشتم. آن چیزی را که تلاش کردم به پاریس دادم و فکر می‌کنم این کار را به خوبی انجام دادم.

با رسیدن به سن ۱۸ سالگی، هر کاری که می‌شد انجام دادم. فکر می‌کنم این چیز قابل توجهی بود. بعد از این هرکسی مختار است نتیجه گیری‌های خودش را داشته باشد اما این ارزیابی من بود. خروج از باشگاه گام بعدی منطقی من بود.

خروج در سال آینده؟ ستاره فرانسوی در پاسخ به این سوال گفت: وقتی به من گفتن مسی قرار است اینجا بازی کند من نمی‌توانستم باور کنم. بنابراین ما نمی‌دانیم چه می‌شود.

در هیچ مقطعی از فصل شما از من رفتارهایی به معنای شما نگذاشتید که جدا شوم و یا می‌روم تا آرامش بگیرم نخواهید دید، من خیلی عاشق فوتبال هستم و احترام زیادی برای باشگاه و خودم قائلم، حتی اگه یک بازی انجام بدهم.

 فکر می کنم باید راجع‌به خودم توضیح می‌دادم. باید به این سکوت پایان می دادم و همه چیز را می‌گفتم. این را مدیون هواداران، هواداران فوتبال و افرادی هستم که من را دنبال می‌کنند.

با آمدن مسی چیزی تغییر کرد؟ نه من تصمیم خودم را گرفته بودم. چه چیزی می‌تواند باعث ماندنم در پاریس شود؟ خیلی بعید است چون من می‌خواستم تابستان امسال اینجا را ترک کنم. من ریاکار نخواهم بود. واقعا این را نمیدونم. در حال حاضر، آینده من اولویتم نیست. من تابستان امسال انرژی زیادی هدر دادم و این طاقت فرسا بود.

بله، من از نیمار راضی نیستم؛ بد می‌گویم چون از پاسی که داد راضی نبودم. این‌ها اتفاقاتی است که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد. به همین دلیل، بلافاصله در این مورد با او صحبت کردم. این اتفاق می‌افتد زیرا ما می‌خواهیم برنده شویم. همین است - مشکلی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز