خبرگزاری کار ایران

محرم و تلاش برای عبور از گردنه دشوار صنعت نفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۶۲۲

طلایی پوشان اصفهان برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به سه امتیاز بازی مقابل صنعت نفت دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سپاهان که نزدیک‌ترین تعقیب کننده پرسپولیس در بالای جدول محسوب می‌شود امروز در اصفهان میزبان صنعت نفت آبادان است و جدال سختی با شاگردان پورموسوی خواهد داشت.

 سپاهان در حال حاضر با 53 امتیاز در جایگاه دوم جدول و در فاصله دو امتیازی با پرسپولیس ایستاده است و اگر بخواهد این فاصله را حفظ کند یا به امید امتیاز گرفتن آلومینیوم از پرسپولیس این اختلاف را جبران کند نیاز دارد تا صنعت نفت را شکست دهد و هر نتیجه‌ای جز پیروزی در این بازی می‌تواند در کنار برتری سرخپوشان تهرانی مقابل شاگردان منصوریان این اختلاف را به 4 یا 5 امتیاز برساند و در این صورت معادله ماندن این تیم در کورس قهرمانی در 3 هفته آخر فصل بسیار پیچیده و دشوار خواهد شد و ممکن است دیگر قابل جبران نباشد.

فصل گذشته هم سپاهان در دیدار با صنعت نفت تن به شکست 3 بر یک داد و از همان جا بود که پرسپولیس از چنگ طلایی پوشان اصفهانی فرار کرد و با اختلاف مطمئنی در صدر جدول ایستاد و تا پایان آن را حفظ کرد.

باید دید جنگ طلایی‌های اصفهان و زردهای آبادان در دیدار امروز چه نتیجه‌ای همراه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز