خبرگزاری کار ایران

علی فیروزی در گفتگو با ایلنا:

پیروزی برابر سایپا ما را به آرامش رساند/ فشردگی بازی ها به ما آسیب خواهد زد/ روی اشتباهات به استقلال باختیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۶۶۷

سرپرست تیم صنعت نفت امیدوار است این تیم بتواند در ادامه مسابقات لیگ برتر ناکامی های چند هفته اخیر را جبران کند.

علی فیروزی سرپرست تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره بازی این تیم برابر  سایپا گفت: این بازی با توجه به موقعیت جدولی دو تیم از حساسیت بالای برخوردار بود. این بازی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار بود بازی ها ما در ابتدای فصل توقع هواداران را بالا برد و افت نتایج تیم بخاطر بروز مشکلاتی که به وجود آمده بود باعث ان شد تا فشار زیادی روی بازیکنان باشد و ما بعد از تعطیلات و اردوی تهران نیاز داشتیم تا با پیروزی در این بازی به جدول بازگردیم و شرایط خود را بهبود ببخشیم. خدا را شکر با پیروزی در این بازی حیاتی توانستیم به اهداف خود در این بازی حساس برسیم و تیم را به آرامش نسبی رساند.

وی در خصوص اردو دو هفته ای تهران و تاثیر آن بر روی عملکرد صنعت نفت بیان کرد: اردو تهران با توجه به وضعیت تیم در هفته های اخیر کاملا از نظر روحی و روانی روی بازیکنان تاثیر گذار بود و باعث شد تا ریکاوری خوبی در این مدت داشته باشند. در این اردو ما دو بازی دوستانه با صدرنشنیان لیگ یعنی سپاهان و پرسپولیس داشتیم که برای بازیکنان ما محک خوب و جدی بود و پیروزی ما در برابر سایپا حاصل این اردو بود. 

فیروزی در مورد برنامه مسابقات لیگ برتر تا پایان فصل و فشردگی بازی ها با توجه به حضور چند بازیکن مصدوم در صنعت نفت اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی جنوب کشور مخصوصا آبادان این فشردگی بازی ها به تیم ما لطمه خواهد زد.  ما زمانی برای انجام تمرینات و دستورات تاکتیکی نداریم و فقط وقت داریم تا ریکاوری کنیم و خود را برای بازی بعدی آماده کنیم و این احتمال مصدومیت ها را بالا خواهد برد.

سرپرست تیم صنعت نفت در مورد جایگاه این تیم در پایان فصل گفت: پیش بینی کمی سخت است. در فوتبال روز دنیا شاهد آن هستیم نتیجه بازی های به دقایق و حتی ثانیه ها بند است و یک تیمی که شاید شایسته برتری باشد، می‌بازد. در بازی با استقلال حتی زمانی که 10 نفره بودیم بازی در اختیار ما بود و اجازه  ندادیم موقعیت سازی کنند ولی روی یک اشتباه به استقلال باختیم.  اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ناکامی خود در هفته های اخیر را جبران کنیم و نتیجه‌ای کسب کنیم که شایسته مردم آبادان باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز