خبرگزاری کار ایران

واکنش سرپرست صنعت نفت در خصوص حواشی دیدار با گل گهر:

حضور تماشاگر باید برای همه ممنوع باشد/ از نیمکت گل گهر به من توهین کردند/ امیر قلعه نویی با من تماس گرفت و عذرخواهی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۷۷۰

علی فیروزی: فردی از نیمکت گل گهر به من توهین کرد و به یک بار محو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در پایان دیدار صنعت نفت آبادان و گل گهر سیرجان سیروس پورموسوی در نشست خبری نسبت به برخورد ماساژور گل گهر با علی فیروزی سرپرست این تیم گلایه کرد. فیروزی در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: پیش از بازی در جلسه هماهنگی تعداد افرادی که باید در ورزشگاه حضور داشته باشند مشخص است و تنها کسانی حق حضور در ورزشگاه را دارند که کارت بازی که از سوی سازمان لیگ صادر شده است را داشته باشند. اما در این بازی آن هم با توجه به شیوع موج چهارم ویروس کرونا نزدیک به 200 تماشاگر حضور داشت. ما اعتراض خود را به ناظر بازی اعلام کردیم و از آنها خواستیم بازی را متوقف کنند که این موضوع با مخالفت آنها روبه رو شد.

وی افزود: ما به همین موضوع معترض بودیم و اعتراض خود را اعلام کردیم و توقع داشتیم که با آن برخورد بشود که نشد. در این میان نیز فردی از نیمکت گل گهر به من توهین کرد و به یک بار محو شد. من هرگز عادت ندارم با کسی بحث کنم یا درگیر شوم اما این برخورد نیمکت ما را ناراحت کرد. ما مشکلی با باشگاه گل گهر نداریم و گله‌ای نیز نیست حتی امیر قلعه نویی با من تماس گرفت و عذرخواهی نیز کرد. حرف ما این است با همه تیم‌ها یک برخورد شود اگر حضور تماشاگر ممنوع است برای همه باشد نه چند تیم خاص.

سرپرست صنعت نفت در خصوص مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: همچنان مدیران قول‌های می‌دهند که عملی نشده است و هر روز امروز و فردا می‌کنند. اکنون که با شما صحبت میکنم به ما و بازیکنان گفته شده است که امروز درصدی از مطالبات آنها پرداخت خواهد شد اما هنوز خبری نشده است و ما امیدواریم هرچه زودتر این پول به تیم تزیرق شود تا بازیکنان با روحیه بیشتری به میدان بروند.

وی در خصوص اینکه آیا این موضوع روی نتیجه‌گیری صنعت نفت تاثیر گذاشته نیز گفت: صددرصد تاثیر گذار است. یک ماشین برای حرکت کردن نیاز به سوخت دارد. بازیکنان ما حتی شب عیدی پول دریافت نکردند و مدت‌هاست که به آنها وعده داده می‌شود اما هنوز خبری نیست. همین موضوع تاثیر منفی روی تیم گذاشته و همچنین ما نتوانستیم تیم را تقویت کنیم و بازیکنان مدنظر خود را بگیریم. از طرفی پرداختی به بازیکنان نداشتیم همین موضوع باعث شده تیم ما 9 بازی نتیجه نگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز