خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا؛

چلسی دو - اتلتیکو مادرید صفر؛ صعود چلسی با غلبه بر شاگردان سیمئونه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۵۰۲

تیم‌ چلسی انگلیس با غلبه بر حریف خود به مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

به گزارش ایلنا، دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب با برگزاری ۲ دیدار به اتمام رسید و تیم‌های چلسی و بایرن‌مونیخ، سزاوارانه جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.

در ورزشگاه «استمفوردبریج» شهر لندن، چلسی انگلیس در حالی میزبان اتلتیکومادرید اسپانیا بود که دیدار رفت با برتری یک بر صفر چلسی همراه شد.

اتلتیکو که نیاز به گل داشت بازی را تهاجمی آغاز کرد اما خیلی زود بازیکنان میزبان بر روند کار مسلط شده و عملکرد بهتری را از خود ارائه کردند.

در دقیقه ۲۵ «یانیک کاراسکو» وینگر بلژیکی تیم اتلتیکو از سوی مدافع چلسی سرنگون شد اما داور در تصمیمی بحث‌برانگیز اعتقادی به پنالتی نداشت و حتی از سیستم کمک داور ویدئویی هم استفاده نکرد.

در دقیقه ۳۴ و در ضد حمله‌ای سریع تیم چلسی به گل رسید. در این لحظه، فرار «تیمو ورنر» و پاس او به «حکیم زیاش» رسید تا این بازیکن مراکشی گلزنی کند.

در نیمه دوم هم این تیم چلسی بود که با تفکرات «توماس توخل» بر روند بازی تسلط داشت و اتلتیکو نمی‌توانست فرصت خطرناکی را ایجاد کند.

در دقیقه ۸۰ «استفان ساویچ» مدافع اتلتیکو با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

در دقیقه ۹۴ «امرسون پالمیری» بازیکن ایتالیایی تیم چلسی تنها چند ثانیه پس از ورودش به زمین، دومین گل آبی‌های لندن را درون دروازه اتلتیکو جای داد.

در نهایت این دیدار با برتری چلسی به اتمام رسید تا این تیم در مجموع با پیروزی سه بر صفر راهی مرحله بعدی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز