خبرگزاری کار ایران

امدادهای غیبی در دقایق پایانی برای فولادی ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۲۳

در هر 3 بازی برگزار شده تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از دقیقه 90 به سود این تیم اعلام پنالتی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فولاد خوزستان درحالی در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که این تیم با 5 امتیاز در رتبه چهارم لیگ برتر قرار دارد.

شاگردان نکونام در حالی سه هفته مقابل حریفان خود قرار گرفتند که در تمامی این سه بازی در دقایق پایانی به سود آنها پنالتی گرفته شده است.

فولادی ها در هفته نخست مسابقات درحالی مقابل ذوب‌آهن قرار گرفتند که تا دقیقه 96 از میزبان خود با نتیجه 2 بر کی عقب بودند. اما در دقیقه 97 ساسان انصاری از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه ذوب‌آهن را باز کند تا این تیم از شکست فرار کند.

در هفته دوم در ورزشگاه شهدای فولاد، شاگردان نکونام در دیداری جنجالی مقابل استقلال قرار گرفتند. تا دقیقه 87 دیدار دو تیم در حالی با نتیجه یک بر یک پیگیری می‌شد که حسین مرادمند، موسی کولیبالی را شارژ نمود و داور اعلام ضربه پنالتی کرد تا شیمبا از روی نقطه پنالتی گل دوم فولاد را به ثمر برساند تا شاگردان نکونام موفق به شکست استقلال شوند.

در هفته سوم فولاد در ورزشگاه امام علی سیرجان در حالی مقابل گل گهر قرار گرفت که در دقیقه 9 منشا از روینقطه پنالتی موفق شد دروازه فولاد را باز کند. بازی در دقایق پایانی با نتیجه یک بر یک دنبال می‌شد که باز هم در دقایق پایانی بازی داور دیدار برای فولادی‌ها پنالتی گرفت. اما اینبار برخلاف 2 دفعه قبلی فولادی ها موفق نشدند گلزنی کنند و ساسان انصاری پنالتی را به تیرک دروازه زد.

همچنین با اعلام پنالتی در بازی با استقلال و همچنین گل گهر فولاد علاوه بر رکوردار گرفتن پنالتی در لیگ بیستم، رکورددار خطایی پنالتی در محوطه جریمه خودی نیز می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز