خبرگزاری کار ایران

اولین واکنش محمود فکری به فیلم جنجالی:

کسانی که باعث شدند من الفاظی را به کار ببرم و آبروی من برود را نمی‌بخشم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۴۰۸

محمود فکری به حواشی بازی فولاد و استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری بعد از پیروزی شاگردانش مقابل ماشین سازی در خصوص این بازی گفت: جا دارد ابتدا از همه بازیکنان تشکر کنم. در بازی‌های اول با توجه به این که تیم‌ها هنوز شکل کامل خود را پیدا نکرده اند و به هماهنگی لازم نرسیده اند. فکر می‌کنم لازمه بود ما سه امتیاز بازی را بگیریم. بازی فولاد بازی سختی برای ما بود که متاسفانه شکست خوردیم و نیاز بود که امروز حتما بازی را پیروز شویم. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حریف بازی بسته‌ای را ارائه داد کار برای ما سخت شد. در اواخر نیمه اول ما به خوبی سوار بازی شدیم و عملکرد خوبی داشتیم. نیمه دوم بازی خوبی ارائه دادیم. در نیمه اول و دوم در محوطه جریمه حریف صحنه‌های مشکوکی به وجود آمد. اگر دقت بیشتری داشتیم در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

فکری در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی فولاد اظهار داشت: وقت زیاد است و ان‌شالله در موردش صحبت خواهم کرد. بازی که ما امروز مقابل ماشین سازی انجام دادیم فکر میکنم فضای ناجوانمردانه‌ای را برای این تیم به وجود نیاوردیم. ولی در آن بازی ما تحت فشار بودیم. از یک طرف ناظر بازی و داور چهارم نباید اجازه دهند مربیان دو تیم بهم به احترامی کنند و‌ درگیر شوند تا کار به جای برسد تا حرف‌های بدی زده شود. از طرف من فکر میکنم  ما هم نباید دنبال حواشی باشیم. فوتبال یک ورزش جوانمردانه است و ما نباید هم را تهدید کنیم. من واقعا کسانی که باعث شدند من الفاظی را به کار ببرم و آبروی من برود را نمی‌بخشم. و آنها را به خدا واگذار میکنم. از همه کسانی که این فیلم را دیدند و ناراحت شدند نیز عذرخواهی میکنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز