خبرگزاری کار ایران

پی‌گیری خبر /

فقط خطوط تولیدی کارخانه قند اهواز تعطیل‌‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۷

چکیده: «مسئولیت کارخانه قند و تصفیه اهواز در سال ۸۷ به وزارت صنایع و معادن وقت واگذار شد / در اردیبهشت‌ماه امسال این مسئولیت دوباره به بانک‌های ملی و ملت به عنوان سهامداران اصلی کارخانه واگذار شد».

در پی انتشار خبری در خصوص وضعیت کارگران قند و تصفیه اهواز، یکی از کارکنان این کارخانه در تماس با ایلنا، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس این توضیحات، مسئولیت کارخانه قند و تصفیه اهواز در سال ۸۷ به وزارت صنایع و معادن وقت واگذار شد اما سرانجام در اردیبهشت ماه سال جاری و در جریان آخرین سفر دولت قبل به استان خوزستان این مسئولیت دوباره به بانک‌های ملی و ملت به عنوان سهامداران اصلی کارخانه واگذار شد.
این کارگر گفت: با وجود آنکه بانک ملی ایران به عنوان یکی از سهامداران عمده امادگی خود را برای بازگشایی کارخانه قند و تصفیه اهواز اعلام کرده است اما تعلل مسئولان بانک ملت به عنوان دیگر سهامدار عمده این واحد تولیدی باعثبلاتکلیفی و سرگردانی کارگران شده‌است.
وی بابیان اینکه حجم حقوق و سنوات پرداخت نشده کارگران شاغل و بازنشسته کارخانه قند و تصفیه اهواز بالغ بر ۳۳ ماه است، افزود: هم اکنون قسمت‌های نگهبانی، آتشنانی و تصفیه آب فعال بوده و تنها خطوط تولید کارخانه غیر فعال است.
این کارگر قند و تصفیه شکر اهواز با اشاره به قدمت ۵۰ ساله این واحد تولیدی و نزدیکی محل آن تولیدی به بندر‌های ساحلی افزود: در صورت بازگشایی کارخانه امکان اشتغال بخش قابل توجهی از نیروهای بومی وجود خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز