خبرگزاری کار ایران

تردد در جاده های همدان نیازمند زنجیرچرخ است/ شکستن پل جاده همدان به تهران را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۲۷۰

​رییس پلیس راه استان همدان گفت: شکستن پل بر اثر برخورد جرثقیل آب و فاضلاب به آن، موجب مسدود شدن جاده همدان به تهران شده است.

سرهنگ رضا عزیزی گفت: شب گذشته جرثقیل آب و فاضلاب اقدام به جابجایی لوله هایی با هدف جلوگیری از بروز سیلاب و هدایت آب های سطحی کرده بود که این خودرو با پل عابر پیاده در جاده تهران برخورد و موجب شکسته شدن پل شد.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: شکسته شدن پل و سقوط آن بر روی جاده موجب مسدود شدن یک لاین شده و از لاین مقابل نیز تردد به کندی صورت می گیرد.

سرهنگ عزیزی گفت: ارتفاع پل عابر پیاده با زمین پنج و نیم متر است و رعایت نکردن ارتفاع بار عامل بروز این سانحه بوده است.

وی افزود: تلاش های برای بریدن قطعات پل و جابجایی آن ادامه دارد اما هم اینک راه مسدود است.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: بارش برف تمامی جاده های این استان را لغزنده کرده و تردد بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: تردد از جاده همدان - کرمانشاه، همدان - کردستان، همدان - ملایر، سوباشی کبودراهنگ، نهاوند به سمت ملایر و کنگاور و ملایر به اراک و بروجرد نیازمند استفاده از زنجیر چرخ است.

ریزش برف از شامگاه یکشنبه در استان همدان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز