خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره‌ حفاظت محیط زیست شهرستان رزن:

شعبه ویژه تخلفات زیست محیطی در رزن راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۴۱۳

رئیس اداره‌ حفاظت محیط زیست شهرستان رزن از راه اندازی شعبه ویژه تخلفات زیست محیطی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، رضا گوهری با بیان این خبر افزود: طی دیدار با دادستان شهرستان رزن، مقرر شد شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات زیست محیطی در این شهرستان در نظر گرفته شود.

گوهری ادامه داد: راه اندازی این شعبه سبب تسریع در روند رسیدگی به پرونده های تخلفات محیط زیستی می شود.

وی گفت: همکاری و تعامل دستگاه قضایی در روند رسیدگی به پرونده های محیط زیستی ستودنی است و این تعامل همکاری موجب بهبود وضعیت محیط زیست شهرستان خواهد شد.

دیدار با مسئولان شهرستان رزن

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رزن طی هفته گذشته با امام جمعه رزن، بخشدار مرکزی، معاون فرماندار و فرمانده انتظامی رزن دیدار داشته است که در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین طاهری، امام جمعه رزن، بر لزوم حفظ محیط زیست و انتقال آن به نسل های آینده تاکید کرد.

لشگری بخشدار مرکزی رزن نیز  تعامل دستگاه های اجرایی را نسخه راهگشای حل مشکلات زیست محیطی قلمداد کرد که در سایه همدلی جوامع محلی و ارگان ها محقق خواهد شد.

علیرضا نوربخش معاون فرماندار شهرستان رزن نیز آسیب رسانی به محیط زیست را موضوعی جدی دانست که جبران ناپذیر است و گفت: برای جلوگیری از این اتفاق استفاده از ظرفیت و توان محلی را در حفظ محیط زیست ضروری است.

علی بخشی فرمانده انتظامی شهرستان رزن نیز از پیگیری و تلاش مجموعه محیط زیست شهرستان در راستای انجام وظایف محوله و اهداف سازمانی قدردانی و آمادگی و همکاری همه جانبه مجموعه تحت مدیریت خود را برای حفاظت و صیانت از محیط زیست با تمام توان اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز