خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان همدان؛

کشف دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال البسه قاچاق در همدان

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۱۱۲

کشف دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال البسه خارجی قاچاق در استان همدان.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق و تشدید اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی منتهی به استان، در موقعیت ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه خودرو کامیون بنز که از سمت شهرستان جوانرود به سمت تهران در حال حرکت بود، مشکوک شدند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ سرهنگ زارعی افزود: پس ازمتوقف نمودن خودرو، راننده با ارائه یک برگ بارنامه، مدعی شد حامل ۱۰ هزار کیلو گرم ذرت می‌باشد و از مبدا هرسین به مقصد دماوند در حال حرکت است که ماموران جهت بررسی بیشتر کامیون را به حاشیه جاده منتقل کردند که در این هنگام راننده مذکور قصد فرار داشت ولی با اقدام سریع ماموران، وی از این اقدام ناکام ماند.

سرهنگ زارعی بیان داشت: پس از باز کردن چادر کامیون مشخص شد که خودرو مذکورحامل بسته‌های بزرگ پوشاک خارجی می‌باشد و راننده از ارائه مدارک قانونی گمرکی در این خصوص اظهار عجز و ناتوانی کرد.

وی در ادامه گفت: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۴ هزار و ۶۱۷ ثوب انواع البسه خارجی با ارزش تقریبی دو میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در خاتمه گفت: متهم دستگیر و به همراه خودرو و کالاهای موجود در آن به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان انتقال داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز