خبرگزاری کار ایران

اختتامیه دومین دوره ممیزی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۹۰

اختتامیه دوره دوم ممیزی ضوابط ابلاغی صنعت برق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در سالن کنفرانس ستاد شرکت برگزار شد.

اختتامیه دوره دوم ممیزی ضوابط ابلاغی صنعت برق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در سالن کنفرانس ستاد شرکت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ این مراسم با حضور حمیدرضا شیرازی سرپرست گروه ممیزی، حاجی‌رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، ممیزان و مدیران و معاونان شرکت برگزار شد.

این دوره از ممیزی دو روز به طول انجامید و در این مدت عملکرد حوزه‌های مختلف از جمله برنامه‌ریزی، مهندسی، بهره‌برداری و دیسپاچینگ، خدمات مشترکین، ایمنی، مدیریت مصرف و مجامع از سوی ممیزان بررسی و موارد انطباق و عدم انطباق ضوابط ابلاغی در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مشخص شد.

سرپرست گروه ممیزی شرکت توزیع نیروی برق استان در این مراسم درباره رتبه‌های برتر شرکت در سطح استان اظهار کرد: کسب عناوین و رتبه‌های مختلف در سایه همدلی و صمیمیت بین کارکنان و مدیریت عالی شرکت امکان‌پذیر است.

حمیدرضا شیرازی با بیان اینکه فرآیند ممیزی باعثایجاد ارتباط مناسبی بین شرکت‌ها شده است، افزود: ایجاد عرصه یادگیری و انتقال تجربه از دیگر حسن‌های خوب ممیزی به شمار می‌رود.

سرپرست گروه ممیزی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان یادآور شد: واگذاری اختیار به معاونان و واحدهای پائین‌تر از صمیمیت و اعتماد مدیریت به زیرمجموعه سرچشمه می‌گیرد که باعثارتقاء و تسهیل در اجرای امور می‌شود.

او تصریح کرد: از دیگر نقاط قوت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان کمک واحدها به یکدیگر در راستای اثرگذاری و خدمات‌رسانی به مردم است.

شیرازی خاطرنشان کرد: با انجام ممیزی و انتقال نتیجه آن به شرکت‌های ممیزی‌شونده و بیان فرصت‌های بهبود، شرکت‌ها می‌توانند با نگاه دیگری در زمینه عملکرد و اهداف خود گام بردارند.

تسریع در خدمات‌رسانی و شفاف‌سازی از نتایج ممیزی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ممیزی دو روزه شرکت در ۸ محور برنامه‌ریزی، مهندسی، بهره‌برداری و دیسپاچینگ، خدمات مشترکین، ایمنی، مدیریت مصرف و مجامع صورت گرفته است.

حاجی‌رضا تیموری افزود: در فرآیند ممیزی نقاط بهبود و عدم انطباق‌ها مشخص شده و با توجه به این امر در راستای تبدیل آنها به نقاط قوت تلاش می‌شود.

او بزرگ‌ترین سرمایه هر شرکت را نیروی انسانی آن عنوان کرد و افزود: اگر همدلی و صمیمیت بین مجموعه حاکم باشد کارها به درستی و به بهترین وجه ممکن انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان درباره موفقیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار کرد: کسب رتبه‌های برتر ماحصل زحمات همه کارکنان مجموعه و احساس مسئولیت آنها بوده است.

او درباره انجام ممیزی به‌وسیله شرکت توانیر اظهار کرد: این مهم حرکت خوبی در سطح شرکت بوده که در حال حاضر مرحله دوم آن در حال انجام است.

تیموری یادآور شد: قطعاً با مشخص شدن نقاط بهبود نقاط قوت نیز افزایش می‌یابد که نتیجه آن رضایت مردم و خداوند است.

او اضافه کرد: یکی از راهبردهای اصلی شرکت توانیر جلوگیری از هدر رفت انرژی است که در این راستا مدیران شرکت‌های توزیع سراسر کشور میثاق‌نامه امضاء کرده و خود را متعهد به انجام آن می‌دانند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان کرد: ممیزی در واقع حرکت برای جلوگیری از روش‌های سلیقه‌ای بوده و فرصت مناسبی برای انتقال تجارب و انتقال دستاوردهای شرکت‌های ممیزی‌شونده و ممیزی‌کننده است.

او ادامه داد: هدف از ممیزی اصلاح روش‌ها، اطمینان از اجرای درست و استانداردسازی قوانین و دستورالعمل‌ها و بهبود فرآیند کاری است که در ارتقای یک شرکت حرف نخست را می‌زند.

تیموری با بیان اینکه وجود مقررات و دستورالعمل و قوانین و بخشنامه‌ها برای اجرای درست کارها است، اظهار کرد: اگر در انجام کارها و رویه‌ها سلیقه‌ای عمل شود نظم و انضباط کاری از بین رفته و زمینه فساد ایجاد می‌شود که نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

او تأکید کرد: تیزبینی و نکته‌سنجی ممیزان نقطه قوتی است که می‌تواند راهگشای شرکت‌ها در حرکت به سمت تحقق اهداف کوتاه مدت و بلندمدت باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: حضور ممیزان و بررسی واحدها تسریع در خدمات و شفاف‌سازی در اقدامات را به همراه دارد.

تیموری خاطرنشان کرد: ممیزان با بررسی‌های خود از فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و مشخص کردن موارد عدم انطباق یاریگر ما در ارتقاء کیفیت و خدمات‌رسانی و رضایت‌مندی ذینفعان خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز