خبرگزاری کار ایران

سامانه مدیریت بازرسی آسانسور در استان راه‌اندازی شد

کد خبر : ۱۹۱۴۸۰

سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر فرآیند استاندارد سازی آسانسور در استان همدان راه‌اندازی می‌شود.

مدیر کل استاندارد استان همدان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: برای تامین ایمنی لازم در آسانسور رعایت استانداردهای مربوطه اجباری شده است و این موضوع به کلیه شهرداری های استان منعکس شده است که نبایستی برای ساختمان‌های فاقد گواهینامنه ایمنی آسانسور پروانه پایان کار صادر کنند.

به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد تیموری افزود: شرکت‌های طراحی و مونتاژ آسانسور دارای پروانه صادره از سازمان صنعت، معدن و تجارت موظفند با مراجعه به آدرس LIFT. ISIRI. ORG. IR درخواست بازرسی از آسانسورهای نصب شده را در سامانه ثبت کنند.

وی در ادامه گفت: شرکت بازرسی استاندارد با انجام عملیات بازرسی در صورت ایمن بودن آسانسور و مطابقت با استاندارد های مربوطه نسبت به صدور گواهینامه ایمنی آسانسور با درج اطلاعات و مشخصات ساختمان و مالک آن اقدام می‌کند.

مدیر کل استاندارد استان همدان تاکید کرد: دریافت گواهینامه ایمنی آسانسور فقط از طریق سامانه مذکور قابل پیگیری است و متقاضیان عزیز نیازی به مراجعه حضوری به اداره کل ندارند.

وی بیان داشت: امکان سرویس دهی به متقاضیان از طریق دفاتر پیشخوان و اتصال به سامانه شهرداری های سراسر کشور در این سامانه پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: این اداره کل جهت آشنایی بیشتر با عملکرد سامانه، اقدام به برگزاری دوره آموزشی با حضور نمایندگان شرکت‌های طراحی و مونتاژ آسانسور و همچنین شرکت‌های بازرسی آسانسور فعال استان کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز