خبرگزاری کار ایران

مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال زیر ۱۴ ساله‌های آسیا در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۷۶

میزبان آخرین دوره از این بازی‌ها ماه‌ها سخت در تدارک برگزاری رقابت‌هایی آبرومندانه است.

میزبان آخرین دوره از این بازی‌ها ماه‌ها سخت در تدارک برگزاری رقابت‌هایی آبرومندانه است، رقابت‌هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا نگاه ویژه‌ای به آن دارد و طبق گفته ناظران AFC این بازی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ همدان در خرداد ماه سال ۸۹ از رقابت‌های زیر ۱۴ ساله‌های جنوب آسیا که با حضور هشت تیم ایران، مالدیو، سریلانکا، نپال، هندوستان، بنگلادش، پاکستان و افغانستان برگزار شد میزبانی کرد و با گرفتن نمره قبولی از آن رقابت‌ها، حالا خود را برای آزمونی سخت‌تر مهیا می‌کند.

نگاه ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا به این دوره از رقابت‌ها سبب شده تا همدان تمام‌قد خود را برای این بازی‌ها آماده و زیرساخت‌های خود را مطابق با استانداردهای مدنظر AFC به بهره‌برداری برساند.

«شمیل کمیل» ناظر ویژه AFC در این بازی‌ها، آبان ماه سال گذشته به همدان سفر کرد و در جریان آخرین تغییر و تحولات زیرساختی ورزش همدان قرار گرفت.

او در این سفر دستورات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات را به همدانی‌ها گوشزد کرد و حالا این هفته در صورتی به همدان سفر می‌کند که امکانات همدان از نگاه ریزبینانه شمیل کمیل و همکاران او دور نخواهد ماند.

خوشبختانه مسئولان استان همدان طی ماه‌های اخیر با همکاری دستگاه ورزش امکانات این دوره از بازی‌ها را به نحو مطلوبی تجهیز و برخی از آن‌ها را تکمیل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز