خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان همدان:

کارگران نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

کد خبر : ۱۶۳۱۳۳

اجرایی شدن بخش اعظمی از سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری به تلاش و همت کارگران و زحمت کشان عرصه تولید و کارآفرینان کیفیت گرا بستگی دارد.

مدیرکل استاندارد استان همدان ضمن تبریک هفته کارو کارگر به کارگران پرتلاش، کارآفرینان عرصه تولید و خدمت به جامعه، در آستانه روز جهانی کارگر گفت: کارگران نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.
به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد تیموری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اجرایی شدن بخش اعظمی از سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری به تلاش و همت کارگران و زحمت کشان عرصه تولید و کارآفرینان کیفیت گرا بستگی دارد.
تیموری افزود: آنچه که اقتصاد جامعه را در شرایط کنونی مقاوم می‌نماید بهره وری از منابع و سرمایه‌های موجود، تولید با کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید و رعایت الگوی مصرف است.
وی ادامه داد: کارگران و کارآفرینان فداکار کشور سهم بسیار مهم و کلیدی در مقاوم کردن اقتصاد جامعه دارند.
تیموری ضمن تقدیر و تشکر از واحدهای تولیدی و خدماتی که علاوه بر کارآفرینی، استانداردهای تولید را رعایت می‌نمایند، افزود: استاندارد‌ها ریشه اقتصاد کشور را محکم می‌نمایند و هر قدر منابع کشور به صورت بهینه مصرف شود و ما حصل آن تولید و عرضه کالای با کیفیت باشد باعثایجاد ارزش افزوده بیشتر و رشد بهره وری در جامعه می‌گردد و پویایی اقتصاد کشور را تحقق می‌نماید.
مدیر کل استاندارد استان همدان در پایان گفت: عزم ملی و مدیریت جهادی در شرایط کنونی تعبیری جز تامین این نیاز‌ها نخواهد بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز