خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

در استان همدان، کمبود مرغ نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۱۳۷

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه به طور متوسط روزانه بیش از ۱۵۰ تن مرغ در استان کشتار می‌شود گفت: در استان همدان کمبود مرغ نداریم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، مصطفی ترکمان با اشاره به تأمین و توزیع مرغ گرم در سطح استان اظهار کرد: هیچ کمبودی در این حوزه وجود ندارد که این مهم با همت تولیدکنندگان و همکاران سازمان میسر شده است.

وی اضافه کرد: به طور متوسط روزانه بیش از ۱۵۰ تن مرغ در استان کشتار می‌شود اگرچه برخی از روزها این رقم به بیش از ۲۰۰ تن نیز می‌رسد.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید کرد: در ۱۳ روز اول آذر ماه بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده است افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش در ماه آذر افزایش داشته است.

وی در ادامه یادآور شد: ماه‌های گذشته نیز جوجه ریزی در استان رقم خوبی گزارش شده به طوری که جزو رتبه داران جوجه ریزی در کشور محسوب شدیم.

ترکمان در ادامه به قیمت مرغ گرم در بازار اشاره کرد و گفت: قیمت مرغ ۸۵ هزار تومان تعیین شده از همین رو فروش بیش از این قیمت تخلف است.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان تصریح کرد: شهروندان همدانی در صورت مشاهده تخلف به واحد بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی یا به سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز