خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی همدان:

تمدید زمان ثبت نام جشنواره امتنان تا 11 آبان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۲۶۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از تمدید زمان ثبت نام کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در سامانه جشنواره امتنان تا 11 آبان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، یوسف شعبانی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به استقبال جامعه کارگری ، زمان ثبت‌نام متقاضیان و گروه‌های هدف جشنواره تا 11 آبان سال 1402 تمدید شد.

شعبانی هدف از برگزاری جشنواره را تجلیل از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحد‌های نمونه دانست و افزود :این جشنواره در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری برگزارخواهد شد.

وی همچنین به تعداد ثبت نام شدگان این قشر پرتلاش تا امروز در این جشنواره اشاره کرد و گفت: تاکنون 731 کارگر، گروه کار و واحد نمونه همدان در سه بخش کشاورزی، صنعت، خدمات سی و پنجمین جشنواره امتنان ثبت نام کرده‌اند که کار پالایش و بررسی آنها به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته 420 واحد در استان ثبت نامی داشتیم که این تعداد در سال جاری تا کنون به 731 واحد رسیده است که شاهد افزایش 57 درصدی تعداد شرکت کنندگان استان همدان نسبت به سال گذشته ایم که به ترتیب 384 واحد در بخش صنعت، 215 واحد در بخش خدمات، 38 واحد در بخش کشاورزی و 93 واحد نیز در بخش واحد نمونه ثبت نام کرده‌اند.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی همدان افزود: کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحد‌های نمونه می‌توانند برای شرکت در جشنواره تا 11 آبانماه 1402 با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت‌نام در جشنواره اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان با توجه به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)از جمله اهداف برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز