خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

تعاونی‌ها یک میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۲۱

تعاونی های تازه تاسیس می توانند تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت کنند.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در نشست با مسئولین صندوق مهر امام رضا(ع) کرمانشاه از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به تعاونی‌ها خبر داد و گفت: این تسهیلات قرض الحسنه بوده و از طریق صندوق مهر امام رضا(ع) پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا منطقه کرمانشاه، سهراب براندیشه اظهار داشت: تمامی تعاونی‌های تازه تاسیس در تمامی حوزه‌های اقتصادی اعم از صنعت، خدمات و کشاورزی می‌توانند از این تسهیلات ارزان قیمت بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: سقف پرداخت تسهیلات یک میلیارد ریال بوده و با توجه به ویژگی‌های مناسب و اجرایی و پوشش وثیقه کافی مورد تایید قابل پرداخت است.

قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه هدف از ارایه این تسهیلات را اشاعه فرهنگ تعاون در سطح جامعه خواند و اظهار داشت: در این طرح اولویت با شرکتهای تعاونی است که زنان سرپرست خانوار، روستاییان مناطق محروم و فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل داده‌اند.

وی ضمن تاکید بر لزوم تازه تاسیس بودن تعاونی‌ها برای اخذ این تسهیلات، گفت: این تعاونی‌ها می‌توانند به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه تا جهت اخذ تسهیلات به صندوق مهر امام رضا(ع) معرفی شوند.

عظیمی سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع) کرمانشاه نیز در این نشست آمادگی خود را برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به تعاونی‌ها تازه تاسیس اعلام کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز