خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

بانکها در ارائه تسهیلات، بخشنامه پذیرش یک ضامن را اجرا کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۷۵

براساس قرارداد و بخشامه ای که انجام شد امیدواریم که بانکها در ارائه تسهیلات، به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تلاش بیشتری اعمال داشته وبخشنامه پذیرش یک ضامن را اجرا کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: بانکها در ارائه تسهیلات، بخشنامه پذیرش یک ضامن را اجرا کنند.

به گزارش ایلنا، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در جلسه کارگروه اشتغال بهشهر افزود: براساس قرارداد و بخشامه ای که انجام شد امیدواریم که بانکها در ارائه تسهیلات، به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تلاش بیشتری اعمال داشته وبخشنامه پذیرش یک ضامن را اجرا کنند.

علی بابایی کارنامی اظهار داشت: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران از تمامی توان خود برای توسعه استان در شهرستان های مختلف استفاده خواهد کرد که این مهم از تعهدات ما و همه مسئولین است.

وی با اشاره به عملکردهای بانکها در استان مازندران یادآور شد: عملکرد بسیاری از بانکها در ارائه تسهیلات بسیار خوب بوده که جای تقدیر دارد اما بعضی از بانکها عملکرد بسیار ضعیفی دارند و در توسعه استان مشارکتی ندارند که باید با برنامه ریزی بهتری وارد شوند و در این راستا بانک تعاون نیز بعنوان زیر مجموعه ما با تمام توان وارد شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی مازندران نیز در این جلسه گفت: براساس بند " د " و " تبصره ۱۷ لایحه بودجه سال ۹۳، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در اختیار کمیته امداد و بهزیستی مازندران قرار گرفت که از این مقدار حدود ۲۵ میلیارد تومان به بهزیستی اختصاص داشته و مابقی از اعتبارات کمیته امداد است.

محمود احمدی یادآور شد: سقف هر نوع اشتغال زایی در این زمینه مبلغ ۱۵ میلیون تومان است که خوشبختانه با همکاری بانکها در حال برنامه ریزی است.

فرماندار بهشهر نیز در سخنانی بیان داشت: رفع مشکلات اشتغال جوانان از مهمترین دغدغه های ما و جوانان تحصیلکرده است که امیدواریم با تلاش و همت عزیزان مسئول و بانکها حل و فصل شود.

محمد تقی نورزاد خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار در جامعه که موجب رشد و توسعه جامعه می شود و باید از تمام پتانسیل ها در جهت رشد و بالندگی و اشتغال استفاده کنیم.

وی گفت: براساس اعلام کمیته امداد، تا کنون ۴۷ درصد از تعهدات این نهاد در رابطه با پرداخت وام به مددجویان در سال جاری تحقق یافته است و مددجویان از این وام اشتغال زایی بهره مندشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز