خبرگزاری کار ایران

5 برنامه وزارت آموزش و پرورش برای رشد دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۱۴۶

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد ایمان، نشاط، امید، هویت و خردورزی پنج برنامه وزارت آموزش و پرورش برای رشد دانش‌آموزان و رسیدن آنها به موفقیت‌های بزرگ است.

به گزارش ایلنا از همدان، اصغر باقرزاده امروز در یادواره ۱۳۰۰ معلم و دانش‌آموز شهید آموزش و پرورش استان همدان همزمان با دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان، خطاب به ۴۰۰۰ دانش‌آموز دختر حاضر در سالن شهید سلیمانی اظهار کرد: دانش‌آموزان امروز در خط شهدا بوده و به همین علت مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرند، هدف آنها این است که دانش‌آموزان را نسبت به درس و پیشرفت کشور بی‌توجه کنند اما موفق نخواهند شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیار برای کشور باارزش و اهمیت هستند، افزود: دانش‌آموزان به راه شهدا علاقمندان بوده و راه آنها را ادامه خواهند داد و امروز با اجرای برنامه‌های خوب در یادواره ۱۳۰۰ معلم و دانش‌آموز شهید استان همدان، توانمندی خود را نشان داده و با اجرای آنها ثابت کردند کارهای بزرگی می‌توانند انجام دهند و در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نقش مؤثری داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: ایجاد ایمان، نشاط، امید، هویت و خردورزی پنج برنامه وزارت آموزش و پرورش برای رشد دانش‌آموزان و رسیدن آنها به موفقیت‌های بزرگ است.

در یادواره ۱۳۰۰ شهید معلم و دانش‌آموز آموزش و پرورش استان همدان از نشریه «زنگ حماسه» با حضور مسئولان کشوری و استانی رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز