خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

اجرای ۵۱۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۰۳۲

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از جذب ۱۰ هزار تن قیر و اجرای ۵۱۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی اظهار کرد: سهمیه قیر جذب شده از سال ۱۴۰۱ تا چهار ماه نخست سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰ هزار تن است و طی این مدت نیز ۵۱۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان همدان بهسازی و روکش آسفالت شده و این روند تا پایان فصل کاری سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۱ کیلومتر از محورهای استان بهسازی و روکش آسفالت شده که حدود ۱۱۸ کیلومتر راه شریانی و اصلی،۶۳ کیلومتر راه فرعی و ۴۰ کیلومتر آن راه روستایی بوده است.

وی تصریح کرد: ارتقاء ایمنی و منظرآرایی راه‌های استان همدان جزو اولویت های این اداره کل است که در همین راستا ۵۲ نقطه مصوب پرتصادف و دارای تصادف آشکارسازی شده و ۲۸ نقطه نیز تا قبل از شروع سفرهای اربعین سال جاری اصلاح و رفع خواهد شد.

آهکی با اشاره به آمادگی کامل راهداری استان برای استقبال از زوار اربعین حضرت ابااعبدالله حسین(ع) گفت: عوامل راهداری استان همدان به طور شبانه‌روزی مشغول آماده‌سازی و افزایش ایمنی راه‌ها استان هستند و به همین منظور پنج اکیپ خط کشی، ۱۵ اکیپ روکش آسفالت، سه اکیپ درزگیری، ۹ اکیپ لکه گیری و چاله گیری، سه اکیپ روشنایی، ۵۰۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۵۰ اکیپ امانی در ۲۵ راهدارخانه و ۴۲ مجتمع خدماتی در خدمت مردم و زوار اربعین حسینی خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز