خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

10 هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح جاده نهاوند- ملایر نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۹۰۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: رقمی افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال و بر اساس برآور‌های انجام شده و مطالبات پیمانکار برای تکمیل پروژه راهسازی آورزمان و مسیر شهرستان‌های نهاوند به ملایر نیاز است.

به گزارش ایلنا از همدان، حبیب نادیان رفیع همراه برخی مسئولان محلی و در بازدید از این پروژه مهم راهسازی همدان گفت: طول این محور ۴۲ کیلومتر می‌باشد که تا سه راه دم سیاه ملایر امتداد دارد.

وی با اشاره به تردد بالای این مسیر در ایام اربعین و ضرورت ایمن سازی آن برای کاهش تصادفات جاده‌ای گفت: با همراهی نماینده نهاوند اعتبار این پروژه تأمین شده است که با توجه به قرار گرفتن این محور به عنوان پروژه ویژه استان، مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: هشت کیلومتر از این مسیر زیر بار ترافیکی رفته است و ۲۲ کیلومتر دیگر نیز به پیمانکار واگذار شده آماده شروع عملیات اجرایی است و همچنین ۹ کیلومتر دیگر نیز آماده عقد قرارداد است.

نماینده نهاوند نیز در این مراسم گفت: این طرح یکی از مهمترین مطالبات مردم و در عین حال از مسیر‌های پر تردد برای زائران اربعین حسینی است که ضرورت تکمیل و بهره برداری از آن را دوچندان کرده است.

علیرضا شهبازی گفت: مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب و با همان زمان عملیات اجرایی در سال ۹۸ به این طرح تزریق شد.

وی افزود: علاوه بر مصوبات سفر ریاست جمهوری از طریق رایزنی با کمیسیون تلفیق، سال قبل ۵۵۰ میلیارد ریال و امسال ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

شهبازی ادامه داد: سعی داریم چنانچه کمبودی بود از طریق ماده ۵۶ و در قالب تسهیلات بانکی جبران شود.

با وجود اینکه بخش عمده این مسیر در حوزه استحفاظی ملایر می‌باشد، بخاطر رفاه حال شهروندان نهاوندی و تردد بالای این مسیر در ایام اربعین با رایزنی‌های صورت گرفته این محور در اولویت اجرا قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز