خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان خبرداد؛

آغاز نهضت رفع نقاط حادثه خیز محورهای همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۳۲۶

معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از آغاز نهضت رفع نقاط حادثه‌خیز محورهای این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، جواد نگاهداری گفت: عملیات اجرایی رفع و اصلاح 52 نقطه پُرتصادف و دارای تصادف راه‌های استان با همت عوامل راهداری همدان آغاز شده است.

وی افزود: این 52 نقطه حادثه‌خیز با همکاری پلیس راه و راهداری استان شناسایی شده و درصدد رفع تمامی نقاط پُرتصادف و دارای تصادف محورهای استان همدان هستیم.

نگاهداری اضافه کرد: در سال گذشته 63 نقطه از 116 مورد به‌طور کامل رفع و اصلاح شده است و هرساله نیز نقاط جدید توسط بررسی‌های عوامل راهداری و پلیس راه شناسایی می‌شود که این نقاط توسط راهداری در دستور کار رفع و اصلاح قرار می‌گیرند. معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: شناسایی نقاط پُرتصادف در یک بازه زمانی سه‌ساله مشخص می‌شود؛ به‌طوری که تعداد تصادفات جرحی و فوتی یک نقطه مورد بررسی قرار می‌گیرد و با نظر اعضای کمیسیون ایمنی راه‌ها، آن نقطه به‌عنوان نقطه حادثه‌خیز معرفی می‌شود.

وی در پایان گفت: این عملیات شامل نصب نیوجرسی، اصلاح قوس و پیچ تند، تعریض پُل و قوس‌ها، نصب روشنایی مقطعی، آشکارسازی با تابلو و علائم، نصب گادریل، خط‌کشی، تعدیل شیب شیروانی و غیره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز