خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۵۰۰ لیتر گازوئیل و ۳۰۰۰ کیلو سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۴۱۳

فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۱۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق توسط مأموران پاسگاه انتظامی مهدویه خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی مأموران حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک می شوند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف می‌کنند.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، تصریح کرد: پلیس با هر نوع توزیع سوخت و فرآورده های نفتی خارج از شبکه توزیع و قاچاق برابر قانون برخورد می‌کند.

ساکی در ادامه از کشف ۳۰۰۰ کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق از یک دستگاه خودروی نیسان با تلاش مأموران پاسگاه انتظامی مهدویه خبر داد و گفت: مأموران این پاسگاه در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند که بلافاصله به منظور بررسی دقیق و قانونی آن را متوقف می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۰۰۰ کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: با تشکیل پرونده این متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از اجرای طرح انضباط اجتماعی، ترافیکی و توقیف تعداد ۱۲۰ دستگاه موتور سیکلت توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد و بیان کرد: طرح انضباط اجتماعی و ترافیکی در راستای برخورد با رانندگان وسایل نقلیه موتوری که با اقدامات هنجارشکنانه و انجام حرکات مخاطره آمیز موجب سلب آسایش عمومی و به خطر انداختن جان خود و دیگران شده بودند، توسط مأموران یگان امداد در شهرستان ملایر به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه ۱۲۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف در این طرح توقیف شدند، خاطرنشان کرد: رانندگی مخاطره آمیز در معابر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودروها، نصب غیرقانونی شیشه های دودی، نداشتن مدارک شناسایی و دیگر مزاحمت های صورت گرفته توسط رانندگان از علل توقیف این وسایل نقلیه بودند.

وی یادآور شد: اجرای طرح انضباط بخشی ترافیکی در پاسخگویی به مطالبات مردمی به صورت مستمر ادامه داشته و از مردم انتظار می‌رود به صورت قانونمند تعامل و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز