خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تاکستان:

سه خودروی حامل سوخت قاچاق در تاکستان متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۲۳۴

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از توقیف 3 دستگاه وانت نیسان حامل 5 هزار و 600 لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کوروش عزیزی گفت: ماموران انتظامی بخش خرمدشت در راستای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی،  به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک وبرای بررسی بیشتر، آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی به عمل آمده از آن، 2 هزار لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان سوخت و فرآورده‌های نفتی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی بخش ضیاآباد و حسین آباد این شهرستان نیز در اقدامی دیگر، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به 2 دستگاه وانت نیسان مشکوک و پس از توقف آن‌ها و در بازرسی به عمل آمده، 3 هزار و 600 لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان سوخت و فرآورده‌های نفتی بود، کشف و 2 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

عزیزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و محموله‌های کشف شده تحویل عوامل شرکت نفت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز