خبرگزاری کار ایران

تشکیل 1340 پرونده تخلف صنفی در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۷۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تشکیل یک‌هزار و 340 پرونده تخلفات صنفی کالا و خدمات و 63 پرونده قاچاق کالا و ارز در همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، مرضیه یونسی با اشاره به تشکیل یک‌هزار و 340 پرونده تخلفات صنفی درخصوص کالا و خدمات و حوزه بهداشت طی امسال، اظهار کرد: 63 پرونده قاچاق کالا و ارز نیز طی این مدت تشکیل شده است.

وی با تأکید بر تقویت نظارت بر بازار، گفت: در حوزه نظارتی با اعزام 282 تیم و سه هزار و 17 مورد بازرسی در قالب طرح‌های ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان، اقدامات مؤثری در راستای کنترل بازار به‌ویژه در زمینه قیمت کالاهای اساسی انجام داده‌ایم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به همراهی دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار در روند بازرسی‌ها، در ادامه از تشکیل قرارگاه مهار تورم و رشد تولید در سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد.

وی گفت: برنامه عملیاتی این قرارگاه ابلاغ شده که در این رابطه با دستور ویژه ریاست عالی سازمان تعزیرات حکومتی نظارت بر بازار دوچندان می‌شود؛ تعزیرات حکومتی همدان نیز اقدام به تشکیل کمیته‌ای در همین خصوص کرده است.

یونسی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته انتظار می‌رود شاهد آرامش در بازار و کاهش تخلفات در سال جاری باشیم.

وی گفت: نظارت‌ها و بازرسی‌ها با حضو رؤسای شعب تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان سازمان صمت، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، غذا و دارو و اتاق اصناف انجام شده و تا ایجاد آرامش کامل در بازار ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه سال «مهار تورم، رشد تولید» رسالت دستگاه‌های متولی در حوزه کنترل بازار را سنگین‌تر کرده است، افزود: اجرای سیاست‌های پیشگیرانه در مقابله با التهابات و فرازونشیب قیمت کالاهای مورد نیاز مردم برای مهار تورم و مقابله با قاچاق کالا و ارز، جزء اقدامات تعزیرات حکومتی استان خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز