خبرگزاری کار ایران

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان:

نرخ کالاها باید به 31 اردیبهشت بازگردد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۹۹۶

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: واحدهای تولیدی تا دهم تیر سالجاری باید قیمت کالاهای تولیدی خود را به تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگردانند.

به گزارش ایلنا از همدان، مرضیه یونسی افزود: طبق بخشنامه هیات وزیران مبنی بر برگشت قیمت ها به تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تمام واحدهای تولیدی و کارخانجات موظف هستند تا ۱۰ تیرماه قیمت تولیدات خود را کاهش داده و به قیمت این زمان برگردانند و تعزیرات حکومتی با افرادی که از این قانون سرپیچی می کنند، برخورد می کند. 

وی اظهار داشت: بر اساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، حسب اختیارات سران سه قوه به سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر برخورد شدید با متخلفان، از ۲۵ خرداد تاکنون ۶۲ واحد متخلف شامل نانوایی، سوپر مارکت، صافکاری و کبابی به دلیل تخلفاتی نظیر تقلب، گرانفروشی، کم فروشی، صادر نکردن فاکتور، درج نکردن قیمت، رعایت نکردن بهداشت، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن ساعت کاری پلمب و بر سر درب آنها پرده تخلف نصب شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان اضافه کرد: بیشترین پلمب و نصب پرده مربوط به نانوایی‌ها است که می طلبد فعالان در این صنف دقت بیشتری نسبت به رعایت قانون داشته باشند. 

یونسی ادامه داد: علاوه بر پلمب و نصب پرده، قبل از صدور رای با استناد به اختیارات جدید سازمان تعزیرات حکومتی و قانون نظام صنفی، سابقه تخلف واحدهای صنفی در مرتبه سوم ۶ برابر جریمه و ۲ هفته نصب پرده، در مرتبه چهارم هشت برابر جریمه و یک ماه نصب پرده، مرتبه پنجم و بیشتر ۱۰ برابر جریمه، ۲ ماه  نصب پرده، ۶ ماه تعطیلی واحد و ۶ ماه تعلیق پروانه کسب و در مراحل بالاتر لغو پروانه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز