خبرگزاری کار ایران

تمرکز آموزش های فنی و حرفه ای در محلات کم برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۸۶۷

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از توسعه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز محله‌های کم‌برخوردار خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰۹ نفر در محلات کم برخوردار استان این آموزش ها را فرا گرفتند.

به گزارش ایلنا از همدان، وهب مختاران اظهار داشت: ارائه آموزش های مهارتی در ۲۱ محله هدف این استان در راستای توسعه نهضت مهارت آموزی و کاهش آسیب های اجتماعی در قالب ۴۲ دوره برگزار شد.

وی با بیان اینکه مهارت آموختگان به تفکیک جنسیت ۱۴۵ نفر مرد و ۵۶۴ نفر زن هستند افزود: اولویت و رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای آموزش مهارت های فنی در مناطق محروم است و با هدف تربیت نیروی کار ماهر و نیمه‌ماهر و گسترش چتر مهارتی به این افراد برگزار می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: کارآموزان در ۳۶ حرفه آموزشی مانند فناوری اطلاعات، صنایع پوشاک، خودرو، چوب، صنایع دستی و الکتریکی موفق به گذراندن دوره های آموزشی شدند.

در بخش آموزش‌های فنی و حرفه ای دولتی استان همدان ۱۸ مرکز ثابت و چهار شعبه و از مجموع ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی، ۱۲۹ آموزشگاه ویژه دختران، ۲۳ آموزشگاه پسران و ۴۶ آموزشگاه دومنظوره در سطح استان همدان مشغول فعالیت در برگزاری دوره های آموزشی مرتبط هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز