خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبرداد؛

تخصیص 3 دستگاه خودرو و بیش از 8 میلیارد اقلام امدادی به هلال احمر همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۸۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: در سفر اخیر پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر به همدان نیز سه دستگاه خودرو کمک دار به همراه ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تامین اقلام امدادی تخصیص یافت.

به گزارش ایلنا از همدان، علی سنجربگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲ طرح عمرانی شامل پایگاه امداد جاده‌ای همدان - قزوین و پایگاه امداد و نجات آورزمان در جاده ملایر نهاوند در مجموع با هزینه کرد ۹ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که چهار میلیارد تومان تخصیص و در حال اجرا است.

سنجربگی گفت: ۱۰ ماهه امسال یک میلیون و ۷۰۰ هزار خدمت توسط داوطلبان هلال احمر این استان به هموطنان و هم استانی ها ارائه شده که شامل ۸۹۹ عملیات امداد و نجات، ۵۰۳ پروژه داوطلبانه و دیگر خدمات می شود.

وی افزود: یک میلیارد تومان کمک دارویی و درمانی به نیازمندان همدان امسال ارائه در عین حال ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به ۷۱ مددجو تحت پوشش پرداخت شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: همچنین ۶۰ هزار و ۵۰ نفر از خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی، ارتوپدی و واکسیناسیون جمعیت هلال احمر در ۱۰ ماهه امسال استفاده کردند.

سنجربگی افزود: در راستای عضو گیری جذب ۴۳ هزار و ۹۸۶ داوطلب در هلال احمر همدان امسال به عنوان سهمیه پیش بینی شده بود که به همت داوطلبان تاکنون ۳۶ هزار ۵۲۴ نفر که اغلب دانش آموز هستند جذب شدند.

وی درباره زلزله خوی نیز بیان کرد: هلال احمر همدان به محض اطلاع از زلزله خوی تیم جستجو و نجات و سگ تجسس (آنست) را به منطقه اعزام کرد و در ادامه چهار هزار تخته پتو به همراه یک هزار ۱۰۰ دستگاه چادر به این منطقه ارسال شد.

وی بیان کرد: به دنبال آغاز ریزش برف از ۲۴ دی سال گذشته و حوادث ناشی از برف و کولاک، امدادگران جمعیت هلال احمر ۴۵ ماموریت امدادی انجام و به سه هزار و ۳۸۱ نفر امداد رسانی کردند در عین حال طی این مدن یک هزار و ۳۲۴ نفر اسکان اضطراری و ۵۵۰ وسیله نقلیه از برف و کولاک رها سازی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز