خبرگزاری کار ایران

تجلیل از ۶ نفر از جانبازان بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۶۴

درجشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۶ نفر از جانبازان بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان و تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از همدان، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان در این مراسم ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام ( ره ) و با زحمات و جانفشانی‌های مردم فهیم؛ ولایت مدار و ایثارگری های رزمندگان؛ آزادگان و جانبازان عزیز به ثمر نشسته است.

روح اله افشار اظهار داشت: خدمت به بازنشستگان فرهیخته افتخار بزرگی است که همه مسئولان می‌بایست بکوشند تا از مشکلات ؛ دغدغه آنان کاسته شود و به خواسته های بحق آنان جامعه عمل بپوشانند.

افشار گفت: با توجه به مشکلات بازنشستگان در حوزه های معیشتی؛ درمانی و رفاهی از نمایندگان مجلس در استان به خصوص از حاجی بابایی که در جلسه شرف حضور دارند تقاضا داریم همانند همیشه از منافع بازنشستگان دفاع و نگاه ویژه ای به این قشر فرهیخته داشته باشند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان همدان گفت: از زمان حضور ترکی بر مسند مدیر عاملی صندوق بازنشستگی کشوری؛ مشکلاتی که بازنشستگان عزیز از آن گلایه‌مند بودن مرتفع و اقدامات خوبی در جهت آرامش خاطر بازنشستگان ایجاد نموده است.

حداقل حقوق برای بازنشستگان در سال آینده باید 8 میلیون تومان باشد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز در این مراسم با بیان اینکه ثمره اقدامات خوب دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف نباید با منفی نگری همراه باشد گفت: با نگرش مثبت به اقدامات انجام شده کمک حال دولت برای توسعه باشیم.

حمیدرضا حاجی بابایی اظهار داشت: دولت سیزدهم در سطح کشور و استان همدان اقدامات خوبی انجام داده و در مقابل باید از هرگونه نگرش منفی خودداری شود تا دولت در فضای آرام برای پیشرفت و گشایش مشکلات پیش رو تلاش کند.

وی اظهار داشت: حداقل حقوق برای بازنشستگان برای سال آینده باتوجه به تورم موجود باید 8 میلیون تومان باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: بازنشستگان برای درمان نباید مشکل داشته باشند و مابه جد دنبال این امر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز