خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲ عملیات مشترک پلیس استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۲۲۴

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۴۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲ عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و چهارمحال بختیاری و کرمان و دستگیری ۵ قاچاقچی خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، سردار سلمان امیری گفت: در عملیات اول با اقدامات و تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به استان‌های مرکزی می‌کند.

وی افزود: با همکاری مشترک کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامی استان چهار محال بختیاری خودرو متهمان شناسایی و پس از توقیف در بازرسی از آن، ۳۱۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و یک دستگاه خودرو سواری توقیف و ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: در عملیات دوم نیز در پی اخبار به دست آمده مشخص شد، قاچاقچیان مواد توهم زا حشیش، اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور به استان‌های مرکزی می‌کنند.

سردار امیری افزود: با بکارگیری شگرد‌های پلیسی، محل نگهداری مواد مخدر در شهر سیرجان شناسایی و در یک عملیات مشترک کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامی استان کرمان، ۱۱۸ کیلوگرم مواد توهم زا حشیش کشف و یک دستگاه خودرو سواری توقیف و ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی افزود: اشراف اطلاعاتی و تعامل عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح فراجا می‌باشد که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز