خبرگزاری کار ایران

در عملیات مشترک پلیس قزوین و دو استان دیگر؛

بیش از ۶۷ کیلو مواد مخدر کشف و توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۰۹۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف ۶۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی مشترک این فرماندهی و پلیس استان‌های یزد و فارس در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد علی بیگی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در پی کار اطلاعاتی پیچیده موفق شدند از فعالیت قاچاقچیان مواد در استان‌های یزد و فارس مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اظهار کرد: ماموران این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد، دو قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مواد افیونی با یک دستگاه کامیون را داشتند، شناسایی و دستگیر کرده و از خودروی آن‌ها ۵۴ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف کردند.

وی با مواد مخدر استان تصریح کرد: همچنین ماموران این فرماندهی موفق شدند در ۲۴ ساعت گذشته با همکاری پلیس استان فارس ۱۰ کیلو مواد مخدر از یک خودروی سواری کشف و یک نفر را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی استان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین حین کنترل خودروهای عبوری از مسافر یک دستگاه اتوبوس مقدار 3 کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان  پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز