خبرگزاری کار ایران

در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قزوین و یزد؛

یک قاچاقچی دستگیر و بیش از 180 کیلو تریاک در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۳۷۷

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مقدار 184 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قزوین و یزد کشف و در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار علی ابراهیمی با اعلام این خبر تصریح کرد: به دنبال اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر معلوم شد، فردی در کار خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می‌کند و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان در مرزهای شرقی کشور خریداری و به وسیله یک دستگاه کامیون حامل چوب در حال انتقال آن به استان های مرکزی کشور است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: به محض اطلاع از موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد خبر داده شد و گروهی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مهریز با همکاری ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید مدنی و پاسگاه شهید صدوقی محور مورد نظر را تحت کنترل قرار داده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند که در نهایت کامیون مورد نظر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه کامیون توقیف و راننده آن دستگیر شد.

ابراهیمی ادامه داد: در بازرسی انجام شده از کامیون توقیف شده 184 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی همچنین یادآور شد: مبارزه با مواد مخدر رابطه مستقیم با کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی داشته و پلیس با مبارزه با این بلای خانمان سوز آرامش و امنیت مضاعف را به جامعه تزریق می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز