خبرگزاری کار ایران

همدانی ها به پویش هر خانه یک اتاق گرم بپیوندند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۱۲۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان از مردم این استان خواست با پیوستن به پویش "هر خانه یک اتاق گرم" و صرفه جویی در مصرف انرژی گاز به پایداری این شبکه کمک کنند.

به گزارش ایلنا از همدان، علی سنجربگی افزود: هم استانی ها می توانند با پوشیدن لباس گرم در خانه و گرم نگه داشتن تنها یک اتاق حدود پنج تا ۱۰ درجه سیستم گرمایش را کاهش دهند.

وی افزود: خاموش کردن یا بستن شیر وسایل گرمایش موجود در دیگر اتاق ها موجب کاهش میزان گاز مصرفی و کاهش احتمال افت فشار گاز در برخی از نقاط کشور می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان یادآوری کرد: در گذشته نیز افراد به علت کمبود وسایل مورد نیاز برای گرم کردن خانه، تنها یک اتاق را گرم نگه داشته و ساکنان خانه از لباس گرم استفاده می کردند.

سنجربگی گفت: تیم های هلال احمر همدان در آمادگی کامل به منظور امداد رسانی به افراد گرفتار در برف و سرما قرار دارند و تاکنون ۳۰۰ نفر توسط این مجموعه اسکان اضطراری شدند.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان ادامه داد: با وجود برف روبی تیم های شهرداری و بازگشایی معابر درون شهری اما به علت بارش متناوب برف، بلافاصله معابر پوشیده از برف می شود.

سرهنگ بیان کرد: تعدادی از زیر گذرها به علت لغزندگی و نبود امکان خروج خودرو از آنها، توسط پلیس مسدود شد و اجازه تردد خودروها از زیر گذرها داده نمی شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین میزان بارش برف در شبانه روز گذشته در اسدآباد با ۵۰ سانتی متر به ثبت رسیده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز