خبرگزاری کار ایران

جشنواره فیلم کوتاه بسیج در همدان برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۲۵۹۳۷

فیلم‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه بسیج باید مربوط به سال ۹۰ و پس از آن باشد.

سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج در موضوعات ازرش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، عدالت طلبی، استکبار ستیزی، دین باوری، ایثار و شهادت، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، مهر ورزی و ولایت مداری، انتظار، امید و آرمانگرایی و مضامین آیینی و اجتماعی برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا از همدان؛ بهروز خانلر، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در جمع خبرنگاران، حداکثر زمان برای آثار انیمیشن ۳۰ دقیقه، برای آثار فیلم مستند ۴۰ دقیقه و برای آثار نماهنگ را هفت دقیقه عنوان کرد و افزود: فیلم‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه بسیج باید مربوط به سال ۹۰ و پس از آن باشد.
وی با بیان اینکه هر هنرمند می‌تواند سه اثر به جشنواره ارسال کند، ادامه داد: دو بخش جنبی داستان نویسی و فیلم نامه نویسی نیز در این جشنواره برگزار می‌شود.
خانلر با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۲۵ دی ماه است، ابراز داشت: جشنواره ۱۵ بهمن ماه در استان همدان و جشنواره سراسری فروردین سال آینده در تهران برگزار می‌شود.
وی با درخواست اینکه هنرمندان ارسال آثار خود را به آخرین روزهای مهلت ارسال آثار موکول نکنند، گفت: دو سال قبل ۱۷۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد اما متاسفانه دوسال قبل آثار ارسال شده خیلی حرفه‌ای نبودند.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه همه جشنواره‌هایی که بسیج هنرمندان برگزار می‌کند دو سالانه است، بیان کرد: ۹ شاخه هنری در بسیج هنرمندان فعال است و هر سال جشنوراه‌ها به سه شاخه هنری اختصاص داده می‌شود.
خانلر با اشاره به ۶۴ شهید هنرمند استان همدان تأکید کرد: از جمله برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان تهیه مستند از زندگی شهدای هنرمند در سطح استان است.
وی با اشاره به دیدار و صحبت با خانواده‌های شهدای هنرمند خاطرنشان کرد: سال آینده کنگره شهدای هنرمند به صورت کشوری برگزار می‌شود و امید است با جمع‌آوری این آثار شهدای هنرمندان استان همدان را نیز در این کنگره مطرح و معرفی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز