خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی استان همدان:

209 پرونده احتکار و قاچاق کالا در استان تشکیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۸۸۵

فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: ۲۰۹ پرونده اخلال اقتصادی در حوزه های احتکار، توزیع خارج از شبکه و قاچاق کالا طی سه ماهه نخست امسال با تلش و اقدام موثر پرسنل انتظامی در این استان تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، سردار سلمان امیری افزود: از این تعداد پرونده تخلفاتی تشکیل شده، ۷۹ مورد آن مربوط به محتکران و احتکار کالا است که به همت پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان همدان شناسایی و تشکیل شده است. 

وی اظهار داشت: در همین ارتباط ۸۴ تن برنج، ۳۰۰ تن گندم، ۶۰ تن آرد، ۳۸۵ کیلوگرم روغن، ۶۶۰ هزار عدد انواع مواد شوینده، ۳۶ تن کود شیمیایی و ۶۷ تن مواد غذایی احتکار شده و یا قاچاق در سطح استان همدان نیز کشف و ضبط شده است.

فرماندهی انتظامی استان همدان تصریح کرد: همچنین پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای انجام ماموریت های محوله و مبارزه با احتکار و قاچاق کالا، موفق به کشف و ضبط ۳۰ تن نهاده دامی، ۴۸۰ دستگاه لوازم خانگی، چهار هزار قلم انواع دارو و ۱۰۸ دستگاه لوازم یدکی خودرو طی سه ماهه نخست سال جاری شده است.

سردار امیری اظهار داشت: در همین ارتباط  ۲۰۶ نفر در رابطه با پرونده های قاچاق و احتکار کالا در استان همدان شناسایی و بازداشت شده اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز