خبرگزاری کار ایران

فراخوان چهارمین جشنواره استانی خاطره نویسی دفاع مقدس در همدان اعلام شد

کد خبر : ۱۱۶۷۰۷

معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شکست حصر سوسنگرد، فراخوان چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس در استان همدان آغاز می شود.

ایلنا: معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شکست حصر سوسنگرد، فراخوان چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس در استان همدان آغاز می‌شود.
به گزارش ایلناٰ سرهنگ پاسدار «رضا سلیمانی» اظهار داشت: فراخوان این جشنواره در ایام سالگرد شکست حصر سوسنگرد از تاریخ ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۲در همدان آغاز و علاقمندان می‌توانند تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری خاطرات خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
سلیمانی در ادامه اعلام داشت: این جشنواره با هدف جمع آوری خاطرات رزمندگان، ثبت وقایع دوران دفاع مقدس و نشر آن‌ها در استان همدان برگزار می‌شود.
شایان ذکر است: این فراخوان در ۸ موضوع شامل؛
۱ - خاطرات کردستان
۲ - خاطرات رزمندگان(ارتش، سپاه، بسیج، جهاد سازندگی، نیروی انتظامی و…)
۳ - خاطرات مربوط به نقش اقشار(روحانیت، بانوان، امدادگران و…)
۴ - خاطرات شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم ایثارگران
۵ - بمباران شهر‌ها
۶ - خاطرات مربوط به اعزام جبهه، صحنه‌های نبرد، ایثار، شجاعت، شهادت، معنویت، شوخ طبعی و…
۷ - خاطرات راهیان نور است.
بخش ویژه این دوره از جشنواره خاطرات مربوط به ارسال کمک‌های مردمی و پشتیبانی از جبهه و جنگ است.
سرهنگ سلیمانی شرکت در این جشنواره را برای عموم مردم و همچنین خانواده‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و همچنین افرادی که خاطرات بازگو شده را به رشته تحریر در می‌آورند آزاد اعلام کرد.
وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: همدان - بلوار بعثت - شماره۳۰۲ - اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صندوق پستی ۶۵۱۶۷-۶۹۸، پست الکترونیک به نشانی sajed. hamedan @ gmail. com و یا شماره فاکس ۸۲۵۶۴۵۰ ارسال کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۲۷۹۰۰۰ و ۸۲۵۶۶۳۶ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز