خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهارمین جشنواره استانی خاطره‌نویسی دفاع مقدس همدان

کد خبر : ۱۲۶۹۰۳

چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان همدان برگزار می‌شود.

ایلنا: چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان همدان برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، رضا سلیمانی، مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: فراخوان این جشنواره از ۲۶ آبانماه سال جاری هم زمان با سی و سومین سالگرد حماسه شکست حصر سوسنگرد آغاز و تا دوازدهم بهمن ماه نیز ادامه دارد.
سلیمانی اظهار داشت: در این خصوص تعداد ۵۰۰۰ برگه مخصوص خاطره نویسی که از نظر شکل ظاهری مشابه پاکت نامه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس است طراحی و تنظیم شده است.
سلیمانی در ادامه تاکید کرد: خاطرات ارائه شده صرفا نباید در برگه‌های یادشده تنظیم گردد، تحویل خاطرات در برگه‌های سایز A۴ و A۵ نیز بلامانع خواهد بود.
وی با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی sajed. hamedan @ gmail. com به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند اضافه کرد: علاقه مندان هم چنین می‌توانند آثار خود را به آدرس پستی همدان چهارباغ بعثت مابین خیابان‌های هنرستان و شکریه شماره ۳۰۲ارسال نمایند.
مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: در پایان این جشنواره خاطره‌های رسیده به دبیرخانه مورد ارزیابی قرار گرفته و از خاطره نویسان بر‌تر تقدیر به عمل خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز