خبرگزاری کار ایران

نویسندگان همدانی شایسته تقدیر در جشنواره ادبی " یوسف "

کد خبر : ۱۵۳۹۷۲

نویسندگان فعال در حوزه دفاع مقدس استان در اختتامیه جشنوارهٔ ادبی «یوسف» تقدیر شدند.

مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: نویسندگان فعال در حوزه دفاع مقدس استان در اختتامیه جشنوارهٔ ادبی «یوسف» تقدیر شدند.
به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ پاسدار رضا سلیمانی ضمن بیان این خبر افزود: شش سال است جشنواره «یوسف» به صورت کشوری و در قالب داستان کوتاه برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این جشنواره آثار خود را به دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال نموده‌اند خاطر نشان کرد: حضور نویسندگان همدانی در ششمین جشنواره ادبی «یوسف» بسیار مهم و قابل توجه است.
سلیمانی هم چنین اظهار داشت: در پنج دوره گذشتهٔ جشنواره ادبی «یوسف» نیز تعدادی از نویسندگان همدانی که از اعضای انجمن ادبی دفاع مقدس استان به شمار می‌روند نیز دارای رتبه‌های بر‌تر و برگزیده بودند و در سطح کشور خوش درخشیدند.
مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، خانم‌ها بهناز ضرابی‌زاده و رقیه کریمی را از موفق‌ترین نویسندگان استان دانست و تصریح کرد: این نویسندگان که دارای آثار دفاع مقدس هستند در جمع شرکت کنندگان از سراسر کشور موفق به کسب رتبه‌های بر‌تر در این جشنواره شدند.
لازم به ذکر است بهناز ضرابی‌زاده با داستان «ساعت پنج و نیم» و رقیه کریمی با داستان «من اینجا چی کار می‌کنم» در ششمین جشنواره ادبی «یوسف» شرکت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز