خبرگزاری کار ایران

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

ارج نهادن به معلمان و اساتید هر عرصه‌ای باید یکی از ویژگی‌های جشنواره‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۲۰

با وجود مشکلات پیش رو، همدان به عنوان شهری فرهنگی در این زمینه توانست جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان را به شایستگی برگزار کند.

ایلنا: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از مسئولان همدان برای برگزاری مطلوب این جشنواره گفت: با وجود مشکلات پیش رو، همدان به عنوان شهری فرهنگی در این زمینه توانست جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان را به شایستگی برگزار کند.
به گزارش ایلنا، علی مرادخانی در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان با قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این جشنواره اظهار داشت: بنده چند روزی است که در معاونت فرهنگی ارشاد اسلامی وارد عرصه خدمت‌رسانی شده‌ام که امیدوارم در طول ماه‌های آینده با همکاری فعالان مرکز هنرهای نمایشی اتفاقات خوبی را در عرصه هنر تئا‌تر شاهد باشیم.
وی با ابراز خرسندی از برگزاری بزرگداشت «حسین محب‌اهری» آن را اقدامی پسندیده دانست و ادامه داد: ارج نهادن به معلمان و اساتید هر عرصه‌ای باید یکی از ویژگی‌های جشنواره‌ها باشد که جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان در این زمینه خوب ظاهر شده است.
وی تأکید کرد: در فرصت‌های آتی باید بهتر و بیشتر به مسائل مدنظر پرداخت و زمینه ارتقای عرصه هنر را در جامعه فراهم کرد.
بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان امروز با تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مختلف نمایشی به کار خود پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز