خبرگزاری کار ایران

شهردار ملایر استعفا داد

کد خبر : ۱۱۰۵۷۲

علیرضا امامی، شهردار ملایر هفته گذشته استعفا داده است. امامی که بعد از روی کار آمدن شوراهای چهارم شهر، گزینه دو شورا برای شهرداری بود، چهارشنبه هفته گذشته(۱۰ مهرماه) استعفای خود را به شورای شهر ملایر تحویل داده است.

ایلنا: علیرضا امامی، شهردار ملایر هفته گذشته استعفا داده است. امامی که بعد از روی کار آمدن شوراهای چهارم شهر، گزینه دو شورا برای شهرداری بود، چهارشنبه هفته گذشته(۱۰ مهرماه) استعفای خود را به شورای شهر ملایر تحویل داده است.

به گزارش ایلنا، آنگونه که رئیس شورای شهر ملایر به خبرنگار ما گفت، امامی در نامه استعفای خود دلیل این اقدام را مشکلات کاری عنوان کرده است. به گفته تیموری، بررسی استعفای امامی و موافقت یا مخالفت شورا با آن، امروز یا فردا(۱۳ یا ۱۴ مهرماه) مشخص خواهد شد.
امامی که در طول مدیریتش در شهرداری ملایر همواره مورد تأیید شورا و حتی مسئولان استانی بود، بی‌حاشیه‌ترین شهردار لقب داشت. پس از معرفی شدن وی برای شهرداری نهاوند و پس از آن اعلام شورای شهر ملایر مبنی بر ابقای وی در شهرداری ملایر، حاشیه‌هایی برای این مرد بی‌حاشیه ایجاد شد.
شورای نهاوند مدعی بود که نخستین شهری است که بعد از روی کار آمدن شورا، فرد مورد نظر خود را برای شهرداری انتخاب کرده است و آن هم کسی نبود جز علیرضا امامی. شورای نهاوند می‌گوید با شخص امامی نیز به نتیجه نهایی رسیده بودند. اما بعد از مدتی شورای ملایر اعلام کرد که موافق ابقای امامی در شهرداری است. این اختلاف در نهایت به جایی ختم شد که امامی اعلام کرد شهردار ملایر باقی خواهد ماند و به نهاوند نخواهد رفت.
حال پس از گذشت چند روزی از این اتفاقات و آرام شدن اوضاع انتخاب شهردار در ملایر و نهاوند، علیرضا امامی هفته گذشته به یکباره استعفا داده و دلیل خود را مشکلات کاری عنوان کرده است. هرچند شورای ملایر می‌گوید امامی دلیلش را مشکلات کاری عنوان کرده است.
به هر حال باید منتظر نظر شورای شهر ملایر ماند که آیا با استعفای امامی موافقت خواهد کرد یا نه.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز