خبرگزاری کار ایران

حاجی‌رضا در گفت وگو با ایلنا اعلام کرد؛

تکذیب شایعه استعفای شهردار قم

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۶۲۵

شهردار استفعایی نداده بلکه تنها رنج نامه ای در صفحه اجتماعی خود قرار داده که با شیطنت بعضی از سایتها همراه بوده است / بعد از انتشار این خبر در شهر، اعضای شورای شهر و دفاتر علما برای حمایت از شهردار تماس هایی با شهرداری داشته اند / در حال حاضر استاندار پیگیر حل این مشکل هستند / از زمان محسن عابدینی پور شهردار سابق قم پروژه های عمرانی خوبی در سطح شهر قم شروع شد.

ایلنا: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم شایعه استعفای محمد دلبری از شهرداری قم را تکذیب کرد.

علی حاج رضا مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، خبر استعفای محمد دلبری شهردار قم را تکذیب کرد و گفت: شهردار استفعایی نداده بلکه تنها رنج نامه ای در صفحه اجتماعی خود قرار داده که با شیطنت بعضی از سایتها همراه بوده است.

وی در ادامه افزود: این شایعه غیر واقعی از جایی نشات گرفته است که شهردار در رنج نامه خود از کلمه استعفا نیز بهره برده اما این سایت، این نامه را بر استعفای حتمی دلبری شهردار قم تفسیر کرده و با انتشار خبر مذکور در رسانه های مجازی، شایعه ی در شهر به راه انداخته است.

علی حاج رضا با بیان اینکه بعد از انتشار این خبر در شهر، اعضای شورای شهر و دفاتر علما برای حمایت از شهردار تماس هایی با شهرداری داشته اند، اظهار کرد: اختلافات همیشه وجود داشته و اتفاق غیر طبیعی و نادری نبوده است که رسانه ها آنقدر این موضوع را بزرگ کرده اند.

وی ادامه داد: مشکلاتی که اخیرا بین شهرداری با شرکت آب منطقه ای استان قم بوجود آمده عظیم نبوده و اگر از ریاست شرکت آب منطقه ای نیز پرسیده شود هم همین را خواهند گفت.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر استاندار پیگیر حل این مشکل هستند.

وی با اشاره به مرخصی شهردار در این روزها گفت: شهردار بعد از کار بی وقفه ای که در کنگره تکفیر ها داشته و حتی برای بهتر برگزار شدن این مراسم از رفتن به مجمع شهرداران آسیا انصراف داده بودند، به مرخصی رفته است و استنباط عده ای از این موضوع که شهردار نیستند پس حتما انصراف داده اند، اشتباه است.

وی با اشاره به اینکه از زمان محسن عابدینی پور شهردار سابق قم پروژه های عمرانی خوبی در سطح شهر قم شروع شده است و ایشان هم در دوان مدیریت خود چند بار استعفا دادند، گفت: این استعفا دردی دوا نمی کند و باید توجه داشته باشیم که امسال سال مدیریت جهادی است و شهرداری با کار جهادی و با همراهی شورای شهر و دیگر سازمان ها به دنبال مدیریت جهادی شهر قم است.

گفتنی است خبر استعفای شهردار قم پنج شنبه شب ۶ آذرماه ۹۳ توسط یکی از خبرگزاری های و برخی سایت های محلی منتشر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز