خبرگزاری کار ایران

در۶ماهه نخست سال ۹۲؛

بیش از ۱۱ هزار نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای همدان مهارت آموختند

کد خبر : ۱۱۰۴۰۷

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از آموزش ۱۱ هزار و ۷۷۶ نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای همدان در ۶ماهه نخست سال جاری خبر داد.

ایلنا: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از آموزش ۱۱ هزار و ۷۷۶ نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای همدان در ۶ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مهرابی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ۱۸۱ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در سطح استان در حال فعالیت هستند که در مجموع آموزش‌های مهارتی ۱۲۰ حرفه را به متقاضیان ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای توسط بخش خصوصی و با کسب مجوز از سازمان و براساس استانداردهای مهارت آموزش و شهریه مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و تامین عوامل آموزشی واجد شرایط نسبت به برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای اقدام می‌نمایند.

وی افزود: در شش ماهه نخست بیش از ۲میلیون و ۳۰۰ هزار نفر - ساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد ارائه شده که از این میزان ۷۰ درصد از متقاضیان خواهران و ۳۰درصد برادران بوده و بیشترین تعداد آموزش دیدگان در شهرستان‌های همدان و ملایر بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان فناوری اطلاعات، مراقبت و زیبایی، طراحی و دوخت، امورمالی و بازرگانی، عمران، برق، مکانیک، معدن، هنرهای تجسمی، الکترونیک، اتومکانیک، طلاسازی، بافت، دوخت‌های سنتی، خدمات آموزشی و بهداشت و ایمنی را رشته‌های تحت پوشش بخش خصوصی عنوان کرد.

مهرابی خاطرنشان کرد: آموزش دیدگان در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در پایان دوره در دو مرحله آزمون کتبی و عملی شرکت نموده و پس از قبولی در این دو مرحله، گواهینامه مهارت کسب می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز