خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان همدان:

۸۰ درصد از تولیدات همدان دارای نشان استاندارد هستند

کد خبر : ۱۸۰۳۴۵

۸۰ درصد از کالاهای تولیدی در این استان دارای نشان استاندارد هستند.

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: ۴۹۹ محصول و کالای تولیدی در استان مشمول استاندارد اجباری هستند که از این تعداد ۳۹۸ محصول دارای پروانه استاندارد هستند.

به گزارش ایلنا از همدان، ˈفرهاد تیموریˈ افزود: ۳۳۲ واحد تولیدی در استان همدان زیر پوشش استاندارد هستند که ۲۱۳ واحد از این تعداد تاکنون موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد شده اند.

وی بیان کرد: محصولات مشمول استاندارد اجباری شامل ۹ بخش غذایی و کشاورزی، ساختمانی و معدنی، بسته بندی سلولوزی، نساجی و چرم، شیمی و پتروشیمی، برق و الکترونیک، مکانیک و فلزشناسی، خودرو و نیروی محرکه و مهندسی پزشکی است.

مدیرکل استاندارد استان همدان افزود: ۱۰۰ درصد واحدهای تولیدی فعال در بخش های نساجی و چرم، خودرو و نیروی محرکه، مهندسی پزشکی، مکانیک و فلزشناسی و بسته بندی و سلولوزی دارای پروانه استاندارد هستند.

وی اضافه کرد: ۲۹ واحد از ۳۹ واحد تولیدی شیمی و پتروشیمی مشمول استاندارد اجباری دارای پروانه استاندارد هستند همچنین ۶۶ درصد از واحدهای فعال در بخش مکانیک و فلزشناسی موفق به دریافت پروانه استاندارد شدند.

۱۷۶ واحد ساختمانی معدنی و ۹۱ واحد غذایی و کشاورزی در همدان فعال هستند که ۸۳ واحد از واحدهای ساختمانی معدنی و ۷۸ واحد از واحدهای غذایی و کشاورزی موفق به دریافت پروانه استاندارد شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز