خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

یادمان شهید گمنام مریانج از کارهای ارزشمند است

کد خبر : ۱۰۶۶۳۵

ساخت یادمان شهید گمنام در شهر مریانج از کارهای ارزشمند و قابل تقدیر ستاد یادواره شهداست.

ایلنا: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان این مطلب گفت: بر کسی پوشیده نیست که مردم مریانج در دوران دفاع مقدس، نقش بزرگی ایفا کرده‌ و امروز نیز در ساخت یادمان برای شهید گمنام، اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ محمدجواد زمردیان افزود: بازدید ماهیانه از یادمان‌های شهدای گمنام استان از وظایف سازمانی‌ام به شمار می‌آید که این یادمان‌ها به صورت مرتب مورد بازدید قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: ۷۷ شهید گمنام در ۲۳ نقطه استان همدان آرمیده‌اند که برخی از آن‌ها دارای یادمان بوده و بقیه نیز در دست ساخت است.

زمردیان با اشاره به ساخت یادمان برای شهید گمنام در مریانج اظهار داشت: ساخت این یادمان ارزشمند، حاصل تلاش‌های قابل توجه شهرداری، شورای شهر و مردم مریانج به ویژه ستاد یادواره شهدای این شهر به مسئولیت برادرم آقای محمدی است.

وی ادامه داد: شهر مریانج و ستاد یادواره شهدای آن، نمونه و الگوی ارزشمندی در گرامیداشت یاد و خاطره شهداست که با تشکیل هیات امنای ویژه برای ساخت یادمان شهید گمنام تلاش کرده‌اند.

زمردیان اضافه کرد: این هیات با بهره‌گیری از نظر عقلا و انجام چند سفر برای بازدید از یادمان‌های شهدای گمنام در سایر شهرها، چندین طرح را مورد بازنگری قرار دادند و سرانجام طرح مورد نظر را انتخاب و اجرا کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اعلام کرد: یادمان شهدای گمنام در دو شهر مریانج و قهاوند در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می‌رسد و مسئولان این دو شهر نشان دادند که بدون داشتن ردیف اعتبار ملی یا استانی و تنها از محل درآمدهای شهرداری نیز می‌توان برای حفظ میراث‌های دفاع مقدس گام برداشت.

زمردیان گفت: از مسئولان مربوطه در این دو شهر استدعا دارم همان طور که برای ایجاد صحن و سرای زیبا برای این پاره‌های دل ملت اقدام کردند؛ در نگهداری از آن‌ها و برگزاری برنامه‌های متعدد و مختلف در کنار مزار شهدای گمنام نیز تدابیر لازم را بیاندیشند.

ستاد یادواره شهدای مریانج بسیارفعال است

وی با بیان اینکه ستاد یادواره شهدای مریانج در برگزاری یادواره های شهدا بسیار فعال است، اعلام کرد: این ستاد قصد دارد که یادواره شهدای فصل تابستان را در کنار مزار شهید گمنام برگزار کند.

زمردیان اظهار داشت: به پاس همه تلاش‌هایی که برای ساخت یادمان شهید گمنام صورت گرفته از شهرداری و شورای شهر مریانج و ستاد یادواره شهدا به ویژه مسئول ستاد، آقای حمید محمدی قدردانی می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز