خبرگزاری کار ایران

آغاز جشنواره تابستانی کیش از هفته آینده / برگزاری هفته فرهنگی در روزهای جشنواره

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۷۹۵

به گفته روابط بین الملل سازمان مطقه آزاد کیش ، جشنواره تابستانی کیش از 8 تیر با برنامه های شاد و متنوع آغاز می شود.

به گزارش ایلنا روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بیست و یکمین جشنواره تابستانه کیش از 8 تیر با برگزاری برنامه‌های های شاد و مفرح آغاز می شود.

در این جشنواره به منظور جذب بیشتر گردشگران با ارائه خدمات و تسهیلات سفر، تخفیف‌های ویژه در نرخ هتل‌ها، اماکن اقامتی، مراکز تفریحی و گردشگری تلاش شده است شرایط مناسبی برای سفر خانواده ها فراهم شود.

برگزاری جشن های متنوع و قرعه کشی برای خانواده ها در تالار شهر و بازارها، اجرای برنامه های شاد و مفرح برای تمامی سنین به ویژه جوانان و نوجوانان، اجرای موسیقی محلی و برگزاری کنسرت گروه ها و خواننده های مطرح کشور، اجرای برنامه های تفریحی با حضور گروه های هنری و کارناوال ها، نورافشانی، اجرای تئاترهای خیابانی و بسیاری برنامه های متنوع که در نقاط مختلف جزیره کیش برگزار می شود از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش است.

  برگزاری هفته فرهنگی چند کشور در ایام جشنواره در جزیره کیش از دیگر برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای جشنواره تابستانی است که تا 8 شهریور ادامه دارد.

برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی کیش

از سوی دیگر دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنعت هتلداری و خدمات سفر به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

به گفته سید رضا سراج مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش این نمایشگاه از  5 تا 8 شهریور با حضور فعالان صنعت گردشگری، هتل ها و مراکز اقامتی، دهکده های توریستی، مراکز تفریحی، موزه ها، بنگاه های سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه گردشگری،بانک ها و بیمه ها، سازمان‌ها، تشکل‌ها و مجامع، بیمارستان ها و مراکز گردشگری سلامت، صنایع دستی، نرم افزار و فناوری اطلاعات، مراکز آموزشی و پژوهشی، ایرلاین‌ها، آژانس‌های هواپیمایی و خدمات سفر و سایر صنایع وابسته برگزار می شود.

گردشگری غذا، بوم گردی، گردشگری حلال، موسیقی و فرهنگ ها، ژئو توریسم، گردشگری دریایی، خدمات گردشگری در حوزه استارتاپ ها، گردشگری سلامت و نقش بانوان در گردشگری از محورهای اصلی این نمایشگاه است.

امکانات و تسهیلات قانونی جزیره کیش مانند نبود ترافیک، عدم نیاز به دریافت روادید، جاذبه های تفریحی و گردشگری و امکانات مناسب اقامتی از جمله مزیت های جزیره کیش برای برگزاری برنامه‌های رویداد محور و حضور گردشگران داخلی و خارجی است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز