خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در گفت‌وگو با ایلنا:

نمی‌توان دستوری وارد حوزه بازار شد/ مسافران کیش خریدار برندها نیستند

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۱۵۱

‌مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با بیان اینکه در حال حاضر مسافران کیش خریدار کالاهای مارک دار و برندها نیستند، گفت: مسافرانی که با کاهش قیمت قابل توجه تورها هم از سفر به کیش استقبال نمی کنند به طور قطع خریدار کالاهای گران و مارک دار هم نمی توانند باشند.

ابراهیم خلیلی در گفت و گو با ایلنا درباره حضور بخش خصوصی و حمایت آن از برگزاری جشنواره ها به خصوص جشنواره تابستانی کیش، اظهار کرد: بخشی از هزینه های جشنواره به مبلغ 10 میلیون تومان جوایز نقدی برای هر شب جشنواره و همچنین اهدای یک دستگاه خودرو در هر شب و جوایز غیرنقدی از هزینه هایی است که بخش خصوصی و  جامعه بازاریان تقبل کرده است

وی افزود: البته برگزاری این جشنواره ها و تاثیر آن در جذب مسافر نسبت به سال گذشته با توجه به شرایط اقتصادی قابل توجه نیست.  البته عدم استقبال مسافران از سفر به کیش به رکود اقتصادی که در تمام بخش ها حاکم است برمی گردد و پیش بینی می شود در چند روز آینده با تبلیغات جدیدی که شروع شده ورود مسافر افزایش یابد.

خلیلی با بیان اینکه بخش خصوصی و جامعه بازاریان 700 میلیون تومان برای جشنواره هزینه کرده است، گفت: یکی از دلایل اهدای خودرو ساخت داخل این است که تحویل خودرو در مدت زمان کوتاه تری انجام شود.

وی افزود: در سالهای گذشته از خودروهای خارجی برای جوایز استفاده می شد کهخودروها پلاک گذاری نشده بودند و برای بسیاری از خانواده ها اینکه عوارض خروج آن را پرداخت و پروسه فروش خودرو در کیش را طی کنند سخت بود بنابراین تصمیم یر این شد که حواله خودروهای داخلی به برندگان و مسافران داده شود.

 مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش همچنین درباره ورود برندهای متفرقه به بازار کیش گفتبازار تنها حوزه ای است نمی تواند دستوری وارد آن شد و در این حوزه بحث عرضه و تقاضا و شناخت از مخاطب مطرح است  و در حال حاضر شاهد ان هستیم که در تمام حوزه ها افت تقاضا وجود دارد و سطح کیفیت خدمات کاهش یافته است.

خلیلی گفت: بازار کالایی را می آوردر که متقاضی برای آن وجود دارد از سویی دیگر برندها به راحتی می توانند به طور قاچاق وارد ایران شوند به طوری که طبق آمارهای رسمی  27 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می شود و از سویی دیگر در حال حاضر تقاضای گردشگران هم خرید کالاهای ارزان تر است .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز