خبرگزاری کار ایران

با دستور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور؛

عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه روستای زلزله زده سایه خوش آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۲۱

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه روستای سایه خوش به دستور رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در پنجمین روز بعداز وقوع زلزله آغاز شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سید فخرالدین هاشمی در حاشیه عملیات اجرایی مدرسه سایه خوش بندرلنگه، عنوان کرد: در زلزله بامداد روز شنبه آسیب های جدی به مدرسه ۶ کلاسه «۱۵ خرداد سایه خوش» که سال ساخت آن ۱۳۴۸ و قدمتی بیش از ۵۰ ساله دارد و از پیش در لیست فضاهای نیازمند تخریب و بازسازی قرار داشته وارد شده است.

وی بیان کرد: امروز عملیات اجرایی مدرسه ۱۵ خرداد در منطقه سایه خوش آغاز گردید تا  دانش آموزان این منطقه در فصل بازگشایی مدارس همزمان با دانش آموزان سراسر کشور از یک فضای آموزشی ایمن و استاندارد برخوردار باشند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان تصریح کرد: این مدرسه با زیربنای ۵۰۰ مترمربع در قالب ۶ کلاس با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال با مشارکت خیران و سازمان نوسازی مدارس کشور احداث می شود.

به گفته وی، مدرسه «گلستان دانش» که ساختمان آن در سال ۱۳۹۱ احداث شده هیچ گونه آسیبی ندیده و فقط دیوار محوطه آن که قدیمی بوده دچار آسیب‌هایی شده است و اکنون محل استقرار نیروهای امدادی در منطقه سایه خوش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز