خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نوسازی مدارس خبر داد:

مدارس زلزله‌زده «سی‌سخت» آماده حضور دانش‌آموزان می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۴۶

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، از بازسازی مدارس زلزله زده منطقه «سی‌سخت» و آماده شدن این مدارس، برای حضور دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهراله رخشانی‌مهر؛ در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازسازی مدارس آسیب‌دیده ناشی از زلزله سی‌سخت، با اشاره به اقدامات انجام شده پس از زلزله شهرستان دنا، اظهار کرد: از همان دقایق ابتدایی پس از زلزله منطقه «سی‌سخت»، کارشناسان و ارزیابان نوسازی مدارس در کانون اصلی زلزله، حضور یافتند و نسبت به بررسی تمام مدارس موجود در این مناطق اقدام کردند. 

وی افزود: تمام فضاهای آموزشی که از زمین‌لرزه ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ آسیب دیدند، سریعاً بازسازی شده و با تلاش و کوشش همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، استان‌های معین خوزستان، آذربایجان‌شرقی، فارس و تمامی ارکان حاضر در شهرستان دنا، این مدارس آماده حضور دانش‌آموزان شدند. 

رخشانی‌مهر با تأکید بر این که، برای آغاز سال تحصیلی جدید تلاش شده تا مدارس آماده حضور دانش‌آموزان باشند، تصریح کرد: تمامی مدارسی که از زلزله آسیب جزئی دیدند و نیاز به تعمیرات جزئی و اساسی داشتند، کار تعمیرات آن‌ها به پایان رسید و از اول مهرماه در اختیار دانش‌آموزان خواهند بود. 

وی ادامه داد: تعداد چهار باب مدرسه نیازمند مقاوم‌سازی بودند که تا آغاز سال تحصیلی جدید این فضاهای آموزشی هم آماده و در اختیار اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد قرار خواهند گرفت. 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، بر تسریع در آماده‌سازی پروژه‌های در دست بازسازی شهرستان دنا، تأکید و بیان کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام ظرفیت و با همکاری استان‌های معین خوزستان، آذربایجان شرقی و فارس نسبت به اتمام عملیات عمرانی ۸ مدرسه نیازمند تخریب و بازسازی که روند اجرایی خوبی دارد، اقدامات لازم را به سرعت انجام دهند تا دانش‌آموزان بتوانند در مدارس نوساز حضور یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز